سفرهای رئیسی موجب امیدواری مردم است/ حل مشکلات بدون لمس فرمانده حاضر در میدان قابل‌حل نیست

جواد نیک‌بین ، نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوه سرخ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «افکارنیوز» با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیس‌جمهور در ماه‌های اخیر از استان‌های کمتر برخوردار بیان کرد: حل مشکلات مردم ایران بدون اطلاع و بدون لمس خود فرمانده حاضر در میدان درست و دقیق قابل‌حل نیست. فرمانده میدان باید درد اقتصادی مردم را در میدان نبرد اقتصادی از نزدیک لمس کند.

وی افزود: بازدیدهای رئیسی مزایای زیادی دارد که کمترین آن این است که امید و آرامش را به مردم بازمی‌گرداند. چراکه مردم می‌گویند بالاخره یک نفر از جنس خودمان بر سرکار آمده و حرف ما را خوب می‌فهمد و نسبت به حل مشکلات مردم پیگیری می‌کند.

نیک‌بین ادامه داد: ما تا اطلاع کافی از وضعیت میدان نداشته باشیم نمی‌توانیم دستورات درستی را اتخاذ کنیم. شخص رئیس‌جمهور و تیم همراهش هر هفته در روزهای تعطیل وارد استان‌های مختلف می‌شوند و به دلیل عدم تجمعات مردمی برای جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا بدون اطلاع قبلی به استان‌ها سفر می‌کنند.

سفرهای رئیسی موجب امیدواری مردم است/ حل مشکلات بدون لمس فرمانده حاضر در میدان قابل‌حل نیست

*سفرهای رئیسی امیدآفرین و با کمترین هزینه انجام می‌شود

این نماینده مجلس اظهار کرد: معتقد هستم این سفرها بسیار مؤثر و امیدآفرین هستند و درعین‌حال این رفت‌وآمدها با کمترین هزینه بدون جایگاه تشریفاتی و هزینه‌های اضافی باعث می‌شود تا شخص رئیس‌جمهور بر مشکلات موجود در بخش‌های مختلف کشور واقف شود و ان شاالله بتواند با تصمیمات درست مشکلات کشور را یکی پس از دیگری برطرف کند.

او در انتها تأکید کرد: به‌واسطه مدیریت برجامی که در سال‌های گذشته بر کشور حاکم بود، اکنون کار دولت جدید سخت است اما در همین مدت کوتاه که سرکار آمده نشان داده با سرعت بخشیدن به امور می‌تواند مسائل و مشکلات را پیگیری کرد و تنها راه چاره‌اش حضور میدانی و پیگیری دستورات آن بازدید است.