به دولتمردان در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، کمک می‌کنیم/دولت روحانی در همه بخش‌های اقتصادی کشور «مین» گذاشته است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با «افکارنیوز»، با تاکید بر اینکه مجلس بر برنامه‌های دولت سیزدهم به ویژه در زمینه های اقتصادی نظارت می‌کند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق وعده‌های رئیس جمهور و وزرا را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: هدف اول مجلس شورای اسلامی از پیگیری وعده‌های رئیس جمهور و وزرا آن است که به دولتمردان در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، کمک کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور به دلیل ضعف و ناکارآمدی دولت سابق به شدت آسیب دیده است و اقتصاد کشور دچار زلزله ۱۰ ریشتری شده است و باید به دولت برای بازسازی اقتصاد کشور کمک کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی عملاً در همه بخش‌های اقتصادی کشور «مین» گذاشته است و باید به دولت رئیسی کمک کرد که این مشکلات اقتصادی بسیار زیاد را از سر راه کشور بردارد.

سلیمی ادامه داد: ما می‌دانیم که یک شبه مشکلات اقتصادی کشور از بین نمی‌رود و خنثی نمی‌شود و مجلس شورای اسلامی به خوبی به این مسئله واقف است و به همین دلیل در وهله اول به دنبال آن هستیم که به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک کنیم تا بتواند وعده‌های خود را محقق کند.

به دولتمردان در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، کمک می‌کنیم/دولت روحانی در همه بخش‌های اقتصادی کشور «مین» گذاشته است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اگر هر یک از دولتمردان در تحقق وعده‌های اقتصادی خود به خوبی عمل نکنند، حتماً مجلس از ابزار‌های نظارتی خود استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: اعمال ابزار‌های نظارتی مجلس هم نوعی کمک به دولت محسوب می‌شود و همه این اقدامات در راستای کمک به دولت است تا بتواند به وعده‌های خود عمل کند.

سلیمی تاکید کرد: دولت سیزدهم می‌تواند آب رفته از جوی را برگرداند، اما می‌دانیم که این کار سختی است و در دولت روحانی مشکلات زیادی به وجود دارد که نیاز به فرصت است تا مرتفع شود. مجلس شورای اسلامی هماهنگی و همکاری لازم را با دولت خواهد داشت تا مشکلات کشور از بین برود.