حکم جدید در وزارت کشور

احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مهدی سلیمی » را به عنوان مشاور و مسئول جدید هماهنگی حوزه وزارتی منصوب کرد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهدی سلیمی

سلام علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزنده و موثر به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی منصوب می نمایم.

حکم جدید در وزارت کشور

ایجاد هماهنگی و تعامل پویا و کارآمد با معاونت‌ها و حوزه‌ها و مراکر مختلف در سطح ستاد، سازمان‌های وابسته و استانداری‌ها، هم افزایی میان بخش‌های مختلف حوزه وزارتی، برنامه ریزی جلسات، دیدارها و سفرها، برنامه ریزی برای انجام به موقع و بهینه مکاتبات، تهیه گزارش های مورد نیاز، برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای معاونین و پیگیری تحقق مصوبات آن و انجام امور مربوط به مشاورین از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی، فساد ستیزی، قانونمداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نمائید.

توفیقات روزافزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاستهای دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

سوابق کاری مهدی سلیمی بدین شرح است:

- عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر

- قائم مقام معاون اداری- مالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

- قائم مقام معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)

- مدیر کل حقوقی بنیاد ملی نخبگان

- فرماندار شهرستان فریدونشهر

- عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکی

- معاون مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور

- و ….

گفتنی است، سید نجیب حسینی مشاور پیشین وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی از اول دی ماه ۱۳۹۷ تاکنون این مسئولیت را بر عهده داشت.