تبدیل کردن میز مذاکره به منازعه یکی از سیاست های کاخ سفید است

ابراهیم عزیزی در خصوص اهداف پشت پرده دور جدید سفرهای منطقه‌ای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گفت: هیأت آمریکایی می خواهد با سفر به کشورهای منطقه نگرانی های همپیمانانش نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات را برطرف کند.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دولت گذشته ایالات متحده تلاش کرد به طور یکجانبه از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شود اما دولت کنونی بایدن اعتقاد دارد باید به توافق بازگردد که این امر نگرانی هایی را برای همپیمانانشان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سفر رابرت مالی به امارات متحده عربی، اسرائیل، عربستان سعودی و بحرین بیانگر سیاست ضدایرانی آمریکایی ها است، ادامه داد: در واقع آنها می خواهند در این سفرها طیف گسترده‌ای از نگرانی‌ها درباره ایران را مطرح کنند.

تبدیل کردن میز مذاکره به منازعه یکی از سیاست های کاخ سفید است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی می توان اذعان کرد تبدیل کردن میز مذاکره به منازعه یکی از سیاست های کاخ سفید است و دور جدید سفرهای منطقه‌ای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در این راستا نیز محسوب می شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک آمریکا بازنده بازی جدید افزایش فشار علیه ایران خواهد بود لذا کاخ سفید تلاش می کند دست به دامن همپیمانان منطقه ای خود شود تا بتواند اقدامات مداخله جویانه ای را انجام دهد.