رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه‌بندی بنزین، متکبّرانه بود

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دومین سالگرد آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت در 24 آبان 98 و نحوه اجرای این طرح از سوی دولت وقت، اظهار داشت: مسأله اصلی این است که در آن زمان شخص رئیس‌جمهور وقت و دولتمردان ارتباط بسیار ضعیفی با مردم داشتند و چون در کف جامعه نبودند و پیگیر مسائل اصلی زندگی مردم هم نبودند، نحوه اجرای این طرح در آن دولت، با هزینه بسیار سنگینی همراه شد.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که در ماجرای حمله سایبری اخیر به سامانه‌های هوشمند سوخت، شخص آقای رئیسی در کف جامعه حاضر شد و این خودش تأثیر مثبتی در مدیریت ماجرا داشت. 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه در ماجرای آبان 98 مردم همدلی و همراهی لازم را از دولت وقت مشاهده نکردند، خاطرنشان کرد: حتی شخص آقای روحانی بعد از آن همه بحران و هزینه گفت: من خودم صبح جمعه متوجه ماجرا شدم! این به نوعی تمسخر جامعه بود، در حالی که مردم ولی‌نعمت ما هستند و در مقاطع سخت پای کار نظام آمده‌اند روا نیست در بحران‌ها این طور با آنها صحبت کنیم.

رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه‌بندی بنزین، متکبّرانه بود

حدادی تصریح کرد: توهمی که مسؤولان وقت در ذهن‌شان داشتند این بود که چون مردم در انتخابات به ما رأی داده‌اند و ما امروز بر سر کار و تصمیم‌گیر نهایی هستیم، هر کاری می‌توانیم انجام دهیم، لذا متکبرانه رفتار می‌کردند و پاسخگو نبودند.

لزوم برخورد قانونی با مسببان تشدید بحران در آبان 98

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه فاصله با مردم و خوی اشرافی در زندگی باعث شد تا مسؤولان وقت نتوانند در بحران کنار مردم باشند، به ضرورت برخورد با مسببان تشدید بحران در آبان 98 اشاره کرد و گفت: ما بارها مطالبه کرده‌ایم که با کسانی که در این ماجرا با سوء تدبیر مسبب این ماجرا شدند، برخورد قانونی صورت بگیرد؛ الان هم این مطالبه را داریم که بررسی دقیق و کارشناسی درباره ابعاد ماجرا صورت بگیرد و با کسانی که با تقصیر خود به بحران دامن زدند، در هر سطحی که بوده اند، برخورد قانونی شود.