ایران برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد

یعقوب رضازاده با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، گفت: متاسفانه اجرای تعهدات برجام یک طرفه از سوی ایران انجام شده است، تعهداتی که غربی ها از ما خواسته بودند اجرا شد اما آمریکا و اروپا در عمل نشان دادند به تعهدات خود پایبند نیستند.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته نمایندگان مجلس قانونی مصوب کردند تا در بازه زمان کوتاهی مذاکرات به نتیجه برسد، بنابر آن قانون اگر در بازه زمانی مشخصی کشورهای اروپایی و آمریکایی به تعهدات خود بر نگردند، تحریم ها را لغو نکنند، محاصره اقتصادی و ممنوعیت فروش نفت ایران را برندارند ایران نیز غنی سازی 20 درصد را دنبال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تا امروز هیچکدام از تعهدات عملی نشده و ایران نیز برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد با این حساب به نظر می رسد سفر مدیرکل آژانس بین الملل انرژی اتمی به تهران به نوعی برای بازگشت آمریکا به مذاکرات و انجام راستی آزمایی ها این مسئله است.

ایران برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت ادامه می‌دهد

این نماینده مجلس اظهار داشت: اتلاف وقت به نفع کشور نیست، انتظار می رود گروسی وقتی می بیند ایران به تعهدات خود پایبند است باید به عنوان مسئول این امر گامی در راستای رسیدن ایران به منافع برجامی بردارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می رود سفر گروسی به کشور به نتیجه بی انجامد و این مشکلاتی که در بحث تحریم های ظالمانه و تعهدات آمریکا برطرف شود  و کشورهای 1+4  به برجام پایبند شوند.