دست انداز های دولت سابق و مشکلات اقتصادی مردم/ وحدت قوای سه‌گانه فارغ از دعواهای سیاسی

جواد نیک بین ، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز باتوجه به مطالبات فعلی جامعه مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی به لزوم نتیجه بخش بودن وحدت بین قوای سه گانه اشاره و افزود: در اصل مردم وحدت را بین قوای سه گانه ایجاد کردند و باید از آن ها تشکر کرد. باید بدانیم که همیشه اتفاقات بزرگ هم در وحدت و همدلی رخ می دهد.

 

وی افزود: یک اتحادی برای بودجه ۱۴۰۱ و حذف ردیف های بودجه غیر ضرور و کم اهمیت که لایحه بودجه و پیشنهادات بودجه ای که در قوه قضاییه به دولت میرود و از دولت می خواهد به مجلس ارائه شود این نمود خود را در عملکرد سال اینده مشخص خواهد کرد.

 

*این روزها قوای سه گانه به جای دامن زدن به حواشی و دعوای سیاسی به یکدیگر کمک می کنند

نیک بین ادامه داد: امروز به جای اختلافات و دامن زدن به حواشی قوای مختلف و دعواهای سیاسی به هم کمک می کنند برای کار کردن بیشتر و همدیگر را یاری می کنند. نگاه های وحدتی و همسویی توسط سران قوا به هر سه قوه در حال تزریق شدن است و باعث می شود تا طرح ها و لوایح مختلفی که به مجلس وارد می شود بتوانیم با رای بهتری تصویب و اجرا کنیم.

دست انداز های دولت سابق و مشکلات اقتصادی مردم/ وحدت قوای سه‌گانه فارغ از دعواهای سیاسی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: روزهای خوبی ان شاالله پیش روی ملت ایران خواهد بود. البته امروز مردم در اثر فشارهای اقتصادی در تنگنا هستند و ما به این موضوعات واقف هستیم.

او یادآورشد: اما واقعیت این است که دست اندازهایی که دولت سابق برای مردم ایجاد کرده بسیار زیاد است اما مطمئن باشید که این ها به مرور زمان رفع خواهد شد و مردم بدانند با این اتحاد مشکلات معیشتی هم حل خواهد شد.

نیک بین درانتها یادآورشد که مجلس در آغاز راه اعتماد خوبی به دولت کرد و تقریبا به همه وزرا با رای بالا فرستاد برای کار کردن و البته نظارت دقیق هم در همین راستا خواهد بود. یعنی مجلس با همان وزیری هم که 260 یا 270 رای آورده است تعارف نخواهد کرد و طرح سوال می نویسد و تذکر هم می دهد.