ایران در مسئله هسته‌ای موضوعی برای پنهان‌کاری ندارد

  شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: مذاکرات به تدریج روال منطقی خود را پیدا می‌کند.

وی با یبان اینکه جلسه اول مذاکرات که اخیراً در وین برگزار شد بیشتر بر روی تببین موضوعات تمرکز داشت ، ادامه داد: برجام یک تعهد بین‌المللی دو طرفه بین ایران و طرف‌های غربی است که باید در مذاکرات هر دو طرف برخی از مسائل را بپذیرند تا بازی برد-برد شکل‌ گیرد.

نماینده قصرشیرین در مجلس با تاکید براینکه باید شفاف‌سازی در برجام از سوی هر دو طرف انجام و غربی‌ها تحریم‌های که علیه ملت ایران وضع کرده‌اند را لغو کنند، افزود: متاسفانه برجام همواره حواشی از ابتدای کار خود داشته که بیشتر این حواشی را برخی کشورهای منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کنند.

در مسئله هسته‌ای موضوعی برای پنهان‌کاری نداریم

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه طرف‌های غربی برجام باید این موضوع را در نظر بگیرند اگر می‌خواهند این توافق بین‌المللی احیا شود به منطق ایران تن دهند،عنوان کرد: منطق جمهوری اسلامی ایران در برجام همواره این بوده که تحریم‌ها لغو شود و سپس شفاف‌سازی از سوی ایران انجام شود.

حیدری با تاکید براینکه ایران در مسئله هسته‌ای خود موضوعی برای پنهان‌کاری ندارد و از این بابت نگرانی هم ندارد، اظهار داشت:امیدواریم هرچه سریعتر مذاکرات به سرانجام برسد تا شاهد استمرار جلسات نباشیم چون یکی از مشکلات برجام همین تشکیل جلسات بی‌نتیجه بوده است.