کتائب حزب‌ الله عراق: انتقام خون شهدا حقی است

مقاومت اسلامی کتائب حزب‌ الله عراق روز دوشنبه با قدردانی از حضور جوانان در تظاهرات یک میلیونی به مناسبت دومین  سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرد که انتقام خون رهبران شهید، حقی مسلم است.

کتائب حزب الله در بیانیه خود اظهار کرد که مردم عراق با حضور در تجمع میلیونی به مناسبت شهادت فرماند‌هان پیروزی، سیلی محکمی به صورت آمریکای مستکبر زدند. آمریکایی‌ها این توهم را داشتند که با ترور فرماندهان پیروزی شعله مقاومت را در دل مردم خاموش می‌کنند و مردم، مقاومت را رها می‌کنند، اما مردم با اثبات وفاداری و استواری خود به راه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس ، پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

حزب الله عراق همچنین اظهار داشت که حضور مردم عراق در این تجمع باعث شادی دل فرماندهان پیروزی می‌شود و نشان دهنده این است که راه مقاومت ادامه دارد و انتقام خون شهدا حقی است که از آن دست نخواهند کشید.

در انتهای این بیانیه آمده است: «بخواب ای سلیمانی و‌ ای ابومهدی عزیز. لعن و نفرین، قاتلان شما را فراگرفته و شرم و ننگ از آن‌ها پاک نخواهد شد.»

انتقام خون شهدا حقی است که نمی‌توان از آن گذشت

شمار زیادی از مردم عراق روز شنبه در تظاهراتی با عنوان «واکنش میلیونی» در چارچوب فعالیت‌های مربوط به دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کردند.