دروغ جدید اسرائیل: سید حسن نصرالله به ایران سفر کرده است!

در گذشته چون اسرائیل احساس خودبرتربینی نسبت به عرب‌ها داشت لذا برای تعامل با "دشمن ضعیف" به دروغ متوسل نمی‌شد و رسانه‌های آن نیز به عنوان یکی از منابع اخباری بوده که کارشناسان مسائل اسرائیل با جدیت آنها را بررسی می‌کردند. ولی با ظهور مقاومت اسلامی در لبنان، حزب‌الله ، رسانه‌های اسرائیلی نه تنها منبع اطلاعات محسوب نمی‌شوند بلکه کارشناسان از اعتماد به این رسانه‌ها خودداری می‌کنند.
 پس از آنکه حزب‌الله عنصر قدرت اسرائیل، یعنی "هژمونی بر عرب‌ها" را از این رژیم سلب کرد، رسانه‌ها و مطبوعات اسرائیل به طریق ساده‌لوحانه‌ و فاجعه‌باری به دروغ متوسل می‌شوند که در ابتدا برخی را فریب می‌دهند و بعد از مدتی دروغ بودن‌شان مشخص می‌شود. زیرا حزب‌الله برای نخستین بار در تاریخ درگیری با این رژیم، توانست معادله بازدارندگی در زمین، هوا و دریا را برای صهیونیست‌ها تحمیل کند؛ لذا آنها برای فرار از این معادله که دست و پای‌شان را بسته، به دروغ متوسل شدند.

دروغ مقامات و رسانه‌های صهیونیستی بر جامعه جهانی کاملا مشخص شده است و رهبران اسرائیلی بیش از دو دهه است که ادعا می‌کنند ایران طی چند هفته یا چند ماه و یا چند سال به بمب اتمی دست خواهد یافت. این موعدها به سر رسیده، ولی جهانیان چنین بمبی را ندیده‌اند.

امروز و پس از پیروزی‌های حزب‌الله علیه رژیم اسرائیل و محور آمریکا، که آخرین مورد از این دست نفوذ پرواز پهپاد "حسان"- متعلق به حزب‌الله- در آسمان فلسطین اشغالی و بازگشت امن آن، بود، در تایید مقوله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله است که تأکید کرد "اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است".

در مقابل این دستاوردها نظامی حزب‌الله، رژیم اسرائیل هیچ راهکاری جز توسل به دروغ ندارد و لذا به رسانه‌ها و خبرنگاران خود توصیه کرده که به شیوه‌ای خاص به حزب‌الله پاسخ دهند و لذا کانال 12 تلویزیون اسرائیل برای انجام این ماموریت پیشقدم شده و به نقل از "منابع امنیتی" مدعی شده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دو ماه پیش به تهران سفر کرد. نکته قابل توجه این است که اسرائیل هدف از این "سفر محرمانه" را فاش کرده که حزب‌الله در صورت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، به اسرائیل پاسخ می‌دهد!!.

دروغ جدید اسرائیل: سید حسن نصرالله به ایران سفر کرده است!

دروغ روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نیز از این دست دروغ‌هاست که در واکنش به سفر سید حسن نصرالله به سوریه در سال 2017 مدعی شده که سید نصرالله در پوشش یک تاجر به سوریه سفر کرد و او و محافظانش بعد از تعویض لباس‌های‌شان، ماشینی را کرایه کرده و به مدت 90 دقیقه در سوریه بودند.

اسرائیل به خوبی می‌داند که اگر دست به حماقتی علیه ایران بزند در همین وضعیتی که الان دارد، نمی‌ماند و هر آنچه که درباره سفر سید حسن نصرالله به تهران و اهداف این سفر ادعا کرده، چیزی جز دروغ و اراجیف برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های خود و نیز بدنام کردن حزب‌الله نیست که اسرائیل را خوار و مزدوران آن را در داخل لبنان شرمسار کرده است.