عدالت یارانه‌ای راهکار دولت برای رفع فقر مطلق

محسن دهنوی درباره برنامه‌های دولت برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق اظهار کرد:‌ تلاش‌های دولت برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق بسیار امیدوارکننده است.

وی افزود: حضور رییس جمهور و هیات دولت در محرومترین نقاط کشور موجب می‌شود که درک واقعی از وضعیت معیشت مردم و فقر مطلق پیدا کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از عللی که موجب شده است رییس جمهور به صورت جدی پیگیر ریشه‌کن کردن فقر مطلق شود ارتباط مستقیمی است که بین وی و بدنه مردم به خصوص قشر محروم برقرار شده است.

دهنوی با بیان اینکه دولت در آغاز راه مبارزه با فقر مطلق است، عنوان کرد: رییس جمهور برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق جلسات مداومی را برقرار کرده و به وزرا ماموریت داده است، این اقدامات  موجب امیدواری مردم در مناطق محروم و اقشار مستضعف شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور راه حل دارد، خاطرنشان کرد: عدالت در توزیع ثروت ملی، استقرار کامل نظام تامین اجتماعی، عدالت در توزیع یارانه‌ها از راهکارهای مهم مبارزه با فقر است.

عدالت یارانه‌ای راهکار دولت برای رفع فقر مطلق

دهنوی یادآور شد: منابعی که به یارانه آشکار و پنهان اختصاص داده شده است منابع کمی نیست اما متاسفانه به جای اینکه اقشار محروم از این یارانه برخورد شوند اقشار ثروتمند که مصرف بیشتری دارند از این یارانه برخوردار می‌شوند.