جهت‌گیری دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی درست است/مخالفان منصفانه برخورد کنند

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز ، با اشاره به برخی انتقادات به دولت پیرو مشکلات جاری کشور و در نظر نگرفتن کم کاری‌ها در دولت سابق بیان داشت: مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بسیار زیاد است و قاعدتاً دولت نمی‌تواند در طول چند ماه همه این مشکلات را حل کند.

 

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر چند معضل و مشکل اقتصادی داریم که حل این مشکلات زمان‌بر است.

 

این نماینده مجلس بیان کرد: خشکسالی، تشدید تحریمها ، شیوع بیماری کرونا، سیستم‌های اداری مسئله دار و مشکل دار، بحران‌های زیست محیطی، بحران آب، فاصله و شکاف فناوری با کشور‌های پیشرفته و فشل بودن سیستم اداری کشورمان از جمله این معضلات اساسی است که باعث شده تورم در کشورمان به یک حالت نهادینه تبدیل شود و این مشکلات به این راحتی‌ها قابل حل نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: جهت‌گیری دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی درست است و ناگفته نماند که این دولت میراث‌دار خرابی‌ها و مشکلاتی است که از دولت گذشته به ارث رسیده است.

قادری بیان کرد: در این مدت جهت‌گیری‌های دولت کاملاً درست بوده و دولت سعی کرده تعامل و ارتباط خود را با کشور‌های همسایه تقویت و از ظرفیت کشور‌های بلوک شرق استفاده کند.

این نماینده مجلس اظهارکرد: علاوه بر این، دولت به خوبی از ظرفیت شرکت‌های داخلی و دانش بنیان استفاده می‌کند و تسهیل فضای کسب و کار هم از جمله اقداماتی است که در دستور کار این دولت است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: دولت برای رفع بحران آب برنامه دارد و مجموعه این عوامل نشان می‌دهد که جهت‌گیری دولت درست است.

این نماینده مجلس بیان کرد: مخالفان دولت باید منصفانه برخورد کنند و مشکلاتی را که طی سال‌های گذشته وجود داشته است، نباید به حساب دولت سیزدهم و رئیس جمهور نوشت و انتظار داشت که همه این مشکلات در مدت کوتاهی حل و فصل شد.

جهت‌گیری دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی درست است/مخالفان منصفانه برخورد کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارکرد: جهت گیری و نگاه دولت بسیار درست است و ادامه این روند باعث می‌شود که مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی حل و فصل شود و مجلس شورای اسلامی هم آمادگی دارد که در این زمینه همکاری‌های لازم را با دولت داشته باشد.