مجلس به دنبال تقویت دولت برای تقویت کلیت نظام

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید تکلیف قیمت کالاهای اساسی را به صراحت روشن کنید تا مردم احساس کنند کسانی به طور ویژه به فکر آنها هستند. 

وی ادامه داد: ما در مجلس برای حمایت از یارانه مردم اقدام کردیم، حالا دولت و شخص شما هستید که باید نگرانی از سفره مردم و معیشت آنها را با اقدامات خود برطرف کنید. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس برای کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ارقام خوبی را در بودجه پیش‌بینی کرده، اما این کفایت نمی‌کند و باید با لایحه دولت مسئله بهتر دنبال شود. 

مقتدایی تأکید کرد: اگر مجلس برای اشتغال محرومان قدمی برداشته و اگر به دنبال توزیع عادلانه بودجه بوده است باید از این سرمایه عظیم اعتماد نمایندگان به خوبی استفاده کنید. 

وی خاطرنشان کرد: ما در مجلس 5 درصد از منابع حاصل از واردات خودرو را به کمیته امداد و بهزیستی اختصاص دادیم و برای مددجویان جامانده از سهام عدالت نیز مصوبه داشتیم اما گرانی خودرو و کالاهای اساسی و دارو نفس مردم و معیشت آنها را به سختی انداخته است. 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: تقویت روندها و اصلاح خطاهای مدیریتی توقع مجلس از شماست و البته دست ما نیز خالی نیست و می‌توانیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم اما مجلس به دنبال تقویت دولت برای تقویت کلیت نظام است. 

مقتدایی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: شما با وقت گذاری یک هفته‌ای تا یک ماهه و دو ماهه در برخی مسائل آنها را حل کنید؛ آیا مسئله خودرو با وجود قانون مصوب مجلس قابل حل نیست؟ آیا مسئله آب که شورای عالی آب را دراختیار دارید قابل حل نیست و آیا نباید برای این مسائل با جدیت بیشتر وقت بگذارید؟ 

مجلس به دنبال تقویت دولت برای تقویت کلیت نظام

مقدایی گفت: آیا مسئله دارو و گرانی آن اینقدر ارزش ندارد که یک روز ک امل وقت خود را به آن اختصاص دهید؟ 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌این مجلس با تمام توان به دنبال تقویت نظام است بنابراین از این فرصت به خوبی استفاده کنید.