رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند

سید کریم حسینی در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان، بیان کرد: مقام معظم رهبری توصیه های بسیاری در این دیدار داشتند، ولی متاسفانه به همه آنها توجه کافی نمی شود، اما قطعا ایشان کلیت مجلس را برای سال سوم مجلس انقلابی و پای کار معرفی کردند و گزارشی هم که توسط رئیس مجلس داده شد مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه می توان گفت مقام معظم رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند، تصریح کرد: بخش بعدی فرمایشات ایشان در رابطه با همراهی و همکاری با دولت و پشتیبانی از دولت است که دارد کارهای بزرگی در بخش اقتصادی انجام می دهد. همچنین تصویب قوانین در رابطه با تسهیل کسب و کار، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و موضع گیری به هنگام در برابر مسائل بین المللی از دیگر نکاتی است که به ایشان گزارش داده شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس خاطرنشان کرد: بحث بودجه و اصلاحاتی که در بودجه سنواتی باید ایجاد شود نیز از دیگر تاکیدات ایشان بود که عدم رضایت ایشان از وضعیت بودجه ریزی کشور در سنوات را مطرح می کرد و بحث دیگری هم که ایشان داشتند تاکید ایشان بر عدم دخالت در انتصابات است که می فرمایند حکم قانونی و شرعی برای همه نمایندگان برای عدم دخالت خواهد بود.

حسینی گفت: در عین حال ایشان در همین بخش اشاره کردند که دولت باید نظر مشورتی نمایندگان را بگیرد، چراکه نمایندگان به شهر و حوزه انتخابیه خودشان آشناتر هستند و قطعا نیروهای توانمند، پاکدست و انقلابی هم نیاز دارند که با شناخت بهتری نسبت به آنها در سطوح مختلف مدیریتی بکارگیری شده و از توان آنها استفاده شود.

رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند

وی یادآور شد: همچنین ایشان به دولت تاکید داشتند تا از نمایندگان نظر بخواهند و البته این بخش نظارتی و قانونی مجلس نیز است که قطعا مجلس از نظارت خود نسبت به وضعیت مدیریتی استان و حوزه انتخابیه خودشان نه تنها عقب نمی نشینند بلکه این را هم در حکم مقام معظم رهبری می دانند که باید به وظیفه نظارتی خودشان عمل کنند.