تحقق برجام نیازمند اخذ تضمین کافی از آمریکا است

احمد علیرضا‌بیگی در رابطه تحریم ضد ایرانی جدید آمریکا علیه چند فرد و شرکت به بهانه همکاری با سپاه پاسداران و فروش نفت کشورمان، گفت: اظهارات و اقدامات ضدایرانی ایالات متحده برای اقناع افکار عمومی کشور خودشان است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع تحریم افراد و شرکت ها موضوع جدیدی نیست و آنها در تلاش هستند شکست برجام را بر دوش طرف مقابل قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه نمی توانیم خودمان را فریب دهیم زیرا آنها دست از اقدامات خصمانه نخواهند کشید، ادامه داد: به عبارتی باید اذعان کرد برجام برای اجرا شدن نوشته نشده بود زیرا اگر قرار بود محقق شود باید تعهدات متوازن نگارش میشد اما انها تعهدات زیادی برای ایران تعیین کردند اما خودشان هیچ تعهدی را اجرایی نکردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید نشان می دهند برای تحقق برجام باید از آمریکایی ها تضمین کافی گرفته شود، افزود: در واقع نباید تفکر اشتباه تیم مذاکره کننده قبل تکرر شود و مواردی مانند امضا جان کری را تضمین قلمداد کنند.

تحقق برجام نیازمند اخذ تضمین کافی از آمریکا است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک پیش بینی تحریم های جدید علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران نمی تواند تاثیری بر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشورمان داشته باشد.