دولت باید پیش از اصلاح نظام اقتصادی وضعیت کالابرگ و کارت الکترونیکی را روشن می کرد

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به عدم آماده سازی کالابرگ از سوی دولت و افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور اظهارکرد: آنچه که از دولت پیرو تصویب قوانین خواسته بودیم، اصلاح یارانه ها و توزیع عادلانه آنها بود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با بیان اینکه دولت باید سازوکارهای ارائه خدمات یارانه ای به مردم را به درستی ارائه دهد، تصریح کرد: حتما باید قبل از توزیع یارانه و افزایش قیمت کالاها اقدامات ساختاری دولت در این بخش مدنظر قرار می گرفت.

 

این نماینده مجلس با اشاره به جلسات نمایندگان با دولتمردان درباره اصلاح نظام یارانه ای کشور تاکید کرد: قرار بر این بود که سازوکارها به نحو درستی به مردم ارائه شوند از این رو دولت موضوع کالابرگ و کارت الکترونیکی را مطرح کرد بنابراین این اقدامات زمانی باید اغاز و عملیاتی می شد که یارانه در کارت مردم ذخیره می شد و بعد از آن ما اقدام به آغاز برنامه اصلاح نظام یارانه ای کشور می کردیم.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه متاسفانه اقدامات زیربنایی در زمینه اصلاح نظام یارانه ای کشور مدنظر دولت قرارنگرفت بیان کرد: در حال حاضر نارضایی در روند کار وجود دارد و دولت در این بخش به درستی عمل نکرده است.

دولت باید پیش از اصلاح نظام اقتصادی وضعیت کالابرگ و کارت الکترونیکی را روشن می کرد

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت می توانست به نحو بهتری اصلاح نظام یارانه ای کشور را کلید بزند، بیان کرد: دولت باید پیش از هرکاری وضعیت کالابرگ و کارت الکترونیکی را روشن می کرد تا مردم در این بخش اطمینان خاطری پیدا می کردند.