کشته‌سازی در آشوب‌های اخیر به روایت معاون وزیر کشور

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به پروژه کشته‌سازی دشمنان در اغتشاشات اخیر، خبر داد: در روزهای اخیر دشمنان دست به جنایاتی زدند و اشخاصی از قوم‌های مختلف که اسم « مهسا » دارند را شناسایی و انتخاب کردند و بعضی از آن‌ها را در این پروژه کشته‌سازی مورد هدف قرار دادند.

توطئه کشته‌سازی یک خانم لر به نام «مهسا» خنثی شد

وی با اشاره به یک مورد از طراحی‌های خنثی شده دشمن در آشوب‌های اخیر گفت: آشوب‌گران از قوم لر، خانم مظلوم و بی‌گناهی که نام مهسا داشت را انتخاب کردند و او را مورد هدف قرار دادند که بحمدالله به این دلیل که خانواده این خانم کاملاً آگاه بودند، توطئه آنها را خنثی کردند.

میراحمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مطالبات خانواده‌های این عزیزان این است که افرادی که دست به این جنایت زدند، حتما شناسایی شده و با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد؛ هم اکنون مراحل شناسایی این افراد انجام می‌شود و ان‌شاءالله به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

ضدانقلاب در سال‌های گذشته با تکیه به این ترفند تلاش کرده است افکار عمومی ایران و جهان را تحت تاثیر قرار دهد و بهره‌برداری خود را داشته باشد.

در روزهای گذشته نیز ضدانقلاب تلاش کرد از نیکا شاکرمی، حدیث نجفی، سارینا اسماعیل زاده پروژه خود را پیش ببرد. با وجود آنکه جزئیات بسیاری در این موارد وجود داشت اما رسانه‌های ضدانقلاب موج سازی خود را حول این محور پیش بردند که نظام جمهوری اسلامی مرتکب قتل این نوجوانان شده است در حالی که بررسی دقیق پرونده هر کدام از این سه مرحومه حاکی از ماجرای دیگری است. 

سال‌های قبل نیز پروژه کشته سازی در آشوب‌ها و اغتشاشات ایران به عنوان محور جدی ضدانقلاب در برافروختن آتش فتنه مورد توجه رسانه‌ها و عوامل میدانی‌شان بود. مهم‌ترین چهره‌هایی که در این پروژه می‌توان یادآور شد ماجرا نداآقا سلطان بود که در سال 88 ضدانقلاب با یک سناریوی رسانه‌ای پیچیده قتل مشکوک یک دختر را متوجه نظام کرد و تلاش کرد با مظلوم‌نمایی افکار عمومی را جریحه دار کند. 

سعیده پورآقایی هم پروژه دیگری بود که در سال 88 سوژه رسانه‌های ضدانقلاب شد. دختری که ضدانقلاب مدعی شد به قتل رسیده است و حتی سران فتنه در مراسم ترحیم او شرکت کرده‌اند طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که از خانه فرار کرده بود و به قتل نرسیده است.

کشته‌سازی در آشوب‌های اخیر به روایت معاون وزیر کشور

ترانه موسوی هم روایت مشابهی در سال 88 داشت. فردی که ضدانقلاب مدعی شده‌ بودند مورد تجاوز و قتل قرار گرفته مشخص شد که سالها قبل از 88 مهاجرت کرده بود و در خارج از کشور زندگی می‌کرد.

پروژه احمد باطبی در سال 78 نیز با تصویر مشهور او یکی دیگر از پرونده‌های این کلان پروژه ضدانقلاب برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.  احمد باطبی که اصلا دانشجوی دانشگاه تهران نبود، در راستای اجرای طرح کشته‌سازی، با در دست گرفتن یک زیرپیراهن خونی (که بعدها اعتراف کرد در خانه با خون حیوانات، زیرپیراهن را رنگی کرده بود) مدعی کشته شدن دوست دانشجوی خود شد. او که با همین عکس به شهرت جهانی رسیده بود، مدتی بعد از ایران فرار کرد و در آمریکا به فعالیت‌های ضدایرانی خود ادامه داد و عکس یادگاری‌اش با جرج بوش، چهره واقعی او را نشان داد.

پروژه کشته سازی، پروژه نخ‌نمایی است که بارها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید و اکنون در سال 1401 همچنان دشمنان این ملت با تکیه بر این شیوه تلاش می‌کنند کلان پروژه خود را که همان براندازی پیش ببرند.