اغتشاش‌گران پس از ناکامی در آشوب‌ها به رفتارهای دیکتاتوری رو آورده‌اند

محمد صالح جوکار ، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای تهدیدآمیز و دیکتاتورمآبانه عوامل دشمن در جامعه گفت: دشمن با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اغتشاشات هفته‌های اخیر کشور را هدایت می‌کردند و سعی در به آشوب کشیدن کشور ما داشتند.

 

وی افزود: پس از ناکامی دشمن و اغتشاشگران در اغتشاشات، آنها روی به تهدید مردم به ویژه بازاریان و رفتارهای دیکتاتوری دیگر آورده‌اند تا با ایجاد رعب و وحشت به اهداف شوم خود برسند و این گونه القا کنند که بازار در اعتصاب است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اراذل و اوباش مزدور دشمن با تهدید بازاریان و تخریب مغازه‌های آنها سعی در به تعطیلی کشاندن بازار در شهرهای مختلف دارند و وقتی کسبه برای جلوگیری از آسیب و خسارت درب مغازه را می‌بندد، آنها واقعیت ماجرا را این گونه انعکاس می‌دهند که بازار در اعتصاب است.

جوکار خاطرنشان کرد: دشمنان ما در حالی دم از آزادی می‌زنند که با آتش زدن و تهدید مردم موجب ایجاد وحشت می‌شوند و در حالی خود را حامی حقوق زنان معرفی می‌کنند که نگاه ابزاری به بانوان دارند.

اغتشاش‌گران پس از ناکامی در آشوب‌ها به رفتارهای دیکتاتوری رو آورده‌اند

وی افزود: دشمنان ما جاسوس‌ها و اراذل و اوباش را آزادیخواه معرفی می‌کنند و مردم آزادیخواه را دیکتاتور و با وجودی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، رفتارهایی دیکتاتورمآبانه را از آنها مشاهده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: دشمنان ما می‌خواهند تا ایران را مانند سوریه و عراق به آشوب بکشند و به میدان جنگ تبدیل کنند، اما مردم ایران هوشمندانه می‌دانند که دشمن هیچ‌گاه خیرخواه آنها نیست و فریب دشمن را نمی‌خورند.