حمله به مرکز نظامی اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.

عباس مقتدایی بااشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه گزارش اولیه درباره حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان امر گزارشی در این باره ارائه کردند.

حمله به مرکز نظامی اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی بود

وی افزود: در کنار همه اقداماتی که نهادهای مسئول انجام می دهند قرار است در هفته جاری هیئتی از سوی کمیسیون امنیت ملی در اصفهان حضور یابند و گزارشی را تهیه کرده و در اختیار اعضای کمیسیون قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ابعاد مختلف این موضوع در حال بررسی است اما با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود و از آنجایی که اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل انجام شده بود، عاملان این کار نتوانستند به اهداف خود برسند و اقدام آنها ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ندارد اما در هر صورت در دست بررسی بیشتر است و این حادثه نشان می دهد ما قدرت دفاعی لازم را داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد حادثه پیش آمده در سفارت آذربایجان در ایران هم مباحثی در این جلسه مطرح شد و ما گزارش برخی از دستگاه های مسئول را استماع کردیم.

مقتدایی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسصه تأکید کردند روند دوستی میان ایران و آذربایجان تداوم می یابد و این موضوعات غیرسیاسی و حادثه در روابط دو کشور سایه نمی اندازد.

وی افزود: همچنین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی را داشتیم. سردار رادان برنامه های نیروی انتظامی را تشریح کرد و اعضای کمیسیون هم ضمن ابراز علاقه مندی به تعمیق همکاری میان کمیسیون امنیت ملی و نیروی انتظامی، دیدگاه هایی را در این باره مطرح کردند.