تحویل کلید مسکن مهر به متقاضیان توسط رئیس جمهور

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز به منظور افتتاح واحدهای مسکن مهر و تحویل به متقاضیان وارد شهر جدید پرند در شهرستان رباط کریم شد.

رئیس جمهور امروز به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۶۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد در سراسر کشور را افتتاح کرد که تحویل متقاضیان شد.

آیت الله رئیسی ضمن حضور در یکی از واحدهای مسکونی، کلید این واحد را به همراه سند واحد مسکونی و یک جلد کلام الله مجید تحویل خانواده متقاضی چهار نفره داد و با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

تحویل کلید مسکن مهر به متقاضیان توسط رئیس جمهور

رئیسی: تحویل ۱۰ هزار واحد مقدمه‌ای برای تحویل مابقی واحدها است

رئیس جمهور در این آیین اظهار کرد: ۱۰ هزار واحدی که امروز تحویل می شود، ان شاالله مقدمه‌ای باشد برای تحویل مابقی واحدها که زیاد طول نخواهد کشید چراکه برای تکمیل و تحویل واحدها تلاش شبانه روزی انجام می شود.

وی گفت: با تلاش هایی که از دوره مرحوم رستم قاسمی وزیر فقید راه و شهرسازی آغاز شد و در دوره آقای بذرپاش با قوت ادامه یافته است، تکمیل واحدهای باقیمانده از طرح مسکن مهر به زودی به پایان رسیده و واحدهای در حال اجرا در نهضت ملی مسکن نیز با سرعت بیشتر ساخته شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور افزود: تلاش می شود تا کسانی که بیش از ۱۰ سال مبالغ خود را واریز کرده اند، به زودی واحدهای خود را تحویل بگیرند و صاحبخانه شوند.

آیت الله رئیسی با اشاره به خدمات شهری از جمله احداث مدرسه، مسجد، مرکز خرید، مجموعه ورزشی و حسینیه در جوار این واحدها، بیان کرد: این قدامات بسیار خوب و کار بزرگی است و نیازهای شهروندان را در این خصوص برآورده می کند.

مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای احداث این ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی ۱۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال و بخش‌های عمرانی و خدماتی افتتاح شده نیز هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال است.

رئیس جمهور همچنین با حضور در مجتمع ۴۰۰ واحدی امام علی(ع) شهر جدید پرند، به طور نمادین کلید ۱۰ واحد مسکونی این مجتمع را به مالکانی که بیش از ۱۰ سال چشم انتظار صاحب خانه شدن بودند، تحویل داد.