دولت برای رشد اقتصاد و مهار تورم راهکارها را اجرایی کند
فرهاد طهماسبی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درخصوص شعار سال ۱۴۰۲ بیان می‌کند: امید است که در سال جدید مهار تورم اتفاق بیفتد و دولت از اشتباهات قبلی خود درس بگیرد و بتواند دست کم تورم را در نقطه‌ای که هست حفظ کند.وی افزود: دولت درحال پیش بینی سازوکارهایی است و نگاهش بر مهار تورم بوده است.
هرچند در سالی که گذشت در این زمینه موفقیت نداشت اما باید از تجربیات خویش درس گیرد‌طهماسبی ادامه داد: با این وجود ما نمی‌توانیم تضمین دهیم که دولت تورم را مهار خواهد کرد و این ارتباطی به مجلس ندارد. تیم اقتصادی دولت ناکارآمد ظاهر شد و ما گله‌مند هستیم.عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت سیزدهم دولتی است که خودمان حمایت کردیم اما متاسفانه درحوزه تورم ناکارآمد بود و ناتوان و ضعیف است.

دولت برای رشد اقتصاد و مهار تورم راهکارها را اجرایی کند

امید است دست کم در سال جدید تلاش کنند تا بتوانند این معضل را حل کنند.او با اشاره به اینکه دولت خودش باید اقدامات اصلاحی را مدیریت کند اظهارداشت: اینکه باید چه اقداماتی انجام دهند هم به دولت مربوط و مرتبط است، من اقتصاددان نیستم که راهکار بدهم بلکه دولت خودش باید برای رشد اقتصاد و مهار تورم پیش بینی‌ها و راهکارها را اجرایی کند.طهماسبی گفت: با تیم اقتصادی که دولت دارد باید راه‌های موجود را پیدا کند. خواست ملت و نمایندگانش نیز همین است.
 
دولت باید بداند که مجلس و نمایندگان برای تصویب و بررسی لایحه بودجه آن‌ها همکاری کردند و باتوجه به اینکه لایحه پیشنهادی دولت به تصویب رسیده است دیگر بهانه‌ای برای ناکارآمدی خود نباید داشته باشند.وی درانتها عنوان کرد که سال جدید می‌تواند کارنامه جدید و تازه و قوی برای دولت رقم بخورد و تنها شزط آن عمل به رهنمودهای رهبری و اقتصاددانان دلسوزی است که تمام مسیرها را بررسی کرده‌اند.