مجلس به سایر قوا برای حل مسائل مردم و کشور کمک خواهد کرد

روح‌الله متفکر آزاد ، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، گفت: تاکید موکد رهبر معظم انقلاب بر این بود که قوای سه‌گانه باید همدلی، همکاری و هم‌افزایی داشته باشند و مانع یکدیگر برای حل مسائل کشور نشوند و راه برون رفت از مسائل را می‌توانند با تعامل با هم پیدا کنند.

نماینده مردم تبریز افزود: نکته دیگری که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

متفکرآزاد با تاکید بر این‌که فرمایشات رهبری در روز عید فطر بسیار روشن و مبتنی بر روح ملت و امت واحد بود، یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امت یکپارچه و به دور از اختلافات برگرفته از قرآن بود که می‌فرماید اگر اختلافی بینتان باشد عزت و اقتدارتان به هم می‌ریزد و وجود اختلاف در بین مردم از هم گسیختگی و نابودی به وجود می‌آورد؛ لذا بیانات رهبری در خصوص تحمل یکدیگر و پرداختن به اهم مسائل کاملا روشن بود و تاکید بر توجه به اصل مسائل به جای حواشی داشت.

مجلس به سایر قوا برای حل مسائل مردم و کشور کمک خواهد کرد

وی خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد که فرمایشات و تاکیدات رهبری را حتما اجابت کرده و سرلوحه رفتارها و کنش‌های‌مان قرار دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مجلس همچنین به سایر قوای نظام برای دستیابی به رضایتمندی مردم و حل مسائل کشور کمک خواهد کرد.