همکاری و وحدت قوا تضادی با عمل به وظایف قانونی ندارد
صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به لزوم همکاری بیشتر مسئولان کشور و سران قوا تاکید کرد: اصل ابتدایی توسعه هر کشور وحدت و همبستگی بین مسئولان و مردم است. در عین اینکه هر قوه باید به وظایف خود عمل کند باید نسبت به مسائل مشترک هماهنگی و وحدت داشته باشند.
وی افزود: اختلاف نظر و دیدگاه، اختلاف در راه‌های برون رفت از یک مشکل نمی‌تواند مانع این وحدت باشد. به‌طور مثال قوه مقننه در عین حال که قانون‌گذار و ناظر بر عملکرد دولت است اما تا حد امکان مسئولان اجرایی را درک می‌کند و برای رسیدن به نتیجه با آن‌ها راه می‌آید.
بدری گفت: در یکسالی که گذشت مجلس تا آنجایی که می‌توانست دلایل و شرایط سخن دولت را شنید و با دولتمردان همراهی کرد و انتظار می‌رود آن‌ها نیز به قوانین مصوب شده مجلس عمل کنند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس تاکسد کرد: تا زمانی که به یک قانون عمل نشود، مشخص نمی‌شود که کم و کاستی‌هایش چیست. کافی‌ست دولت اشاره کند که یک خلا قانونی در مسیرش است، مجلس فوری آن را برطرف می‌کند.
صدیف بدری
او اظهارداشت: لذا اینکه رهبر انقلاب مثل همیشه بر وحدت و همبستگی و هم‌افزایی سران قوا تاکید کردند، باید درنظر داشته باشیم که راه‌هایی اجرایی شدن چنین فرمایشی چست و به آن عمل کنیم. هماهنگی بین سران قوا، نامه‌نگاری‌ها و بروکراسی‌های بیهوده را می‌کاهد و به نتیجه بهتر برای مردم ختم می‌شود.
بدری همچنین گفت که ناهماهنگی‌ها باعث طولانی شدن یک پروسه و رسیدگی به مشکل مردم می‌شود و تاثیر آن در وضعیت فعلی اثتصاد و معیست مردم پیداست. اگر مسئولان به یک باور مشترک برسند که اولویت ابتدایی، رفع مشکلات مردم است و باید سریعا این اتفاق بیفتد، وحدت نیز رخ خواهد داد.
نماینده مردم اردبیل درانتها یادآورشد: وحدت زمانی ایجاد خواهد شد که بدانیم هدف مشترک ما، تعالی و رشد ایران و رفاه بیشتر ملت است. با چنین باوری، کارها به صورت جهادی و انقلابی به نفع این مرر و بوم تمام خواهد شد‌.