هشدارنماینده ولی‌فقیه به حامیان مذاکره با آمریکا

به گزارش افکارنیوز، حجتالاسلام علی سعیدی نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران در گفتوگو با فارس درباره ادعاهای واهی اوباما مبنی بر مالکیت امارات بر جزایر سه گانه ایرانی اظهار داشت: این اظهارات و ادعاها معمولا به صورت مقطعی است و مصرف خاصی از آن نمیشود از این رو این گونه اظهارات در آستانه انتخابات آمریکا و در مسیر تامین رضایت صهیونیستها مطرح میشود.

سعیدی با بیان اینکه بنگاه‌ صهیونیستی در کشورهای آمریکا و اروپا بسیار تاثیرگذار هستند و به همین دلیل ما در مرحله انتخابات شاهد این نوع موضع‌گیری‌ها از سوی سرمداران آمریکا هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شکل گیری جدید تاریخ و قرار گرفتن جهان در پیچ تاریخی اظهار داشت: آنها در زمانی جهان را به دو قطب کاپیتالیسم و سوسیالیسم تقسیم کرده بودند و مک ‌لوهان با طرح دهکده جهانی کدخدایی واحد جهان را به رهبری آمریکا می‌دانست.

* دست و پا زدن آمریکا نشانه حقانیت جهانی اسلام است

وی با بیان اینکه این تقابل به تدریج سخنان هانتینگتون مبنی بر جنگ تمدن‌ها و ایستادگی تمدن مترقی اسلام را مقابل تمدن به هم ریخته غرب به واقعیت تبدیل کرد، گفت که این دست و پا زدن آمریکا نشانه حقانیت جهانی اسلام است.

سعیدی با بیان اینکه در دوره‌های اخیر حکام دست نشانده آمریکا برای تحقق اهداف این کشور هم‌دست شده‌اند یادآور شد: ما دیدیم که ایستادگی ملت‌های آزادی خواه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در شکل گیری بیداری اسلامی تعیین کننده بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در خصوص برخورد جمهوری اسلامی با این ادعاهای غیر حقوقی تصریح کرد: مشکل دنیا کنونی این است که مجامع بین المللی در اختیار کسانی است که خودشان مجرم هستند و در عین حال قضاوت هم می‌کنند.

* ضرورت دیپلماسی قوی

وی با اشاره به راه حل‌های این مسئله خاطرنشان کرد: باید با این پدیده برای ثبت شدن در تاریخ مقابله شود.

سعیدی با بیان اینکه بوش پسر با مجموعه جنایاتی که مرتکب شد کنار رفت و امروز نیز این حرکات در قالب اوباما تکرار می‌شود افزود: باید درباره این ادعاها شکایت خود را به مجامع بین المللی ارجاع دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در عین حال گفت: ما باید برای روشن شدن افکار عمومی در این زمینه دیپلماسی قوی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی یادآور شد: امروز برخی از کشورهای عرب که باید مدافع اسلام و جریان مقاومت باشند و در مقابل آمریکا قرار بگیرند در میدان آمریکا بازی می‌کنند.

* اظهارات ضد ایرانی اوباما هشدار به کسانی که معتقد به مذاکره با آمریکا هستند

سعیدی خاطرنشان کرد: افکار عمومی دنیا آمادگی پذیرش مواضع حق جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: اظهارات ضد ایرانی اوباما هشدار به کسانی است که هنوز معتقدند که ما باید با آمریکا مذاکره کنیم لذا این مواضع خصمانه نشان میدهد که خوی گرگصفتی قابل اصلاح نیست و باید در برابر آن فقط مقاومت کرد.