بیانیه شورای ائتلاف در پی شهادت 5 مرزبان ایرانی

  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  در واکنش به شهادت 5 مرزبان  ایرانی توسط تروریست‌های جیش الظلم ، اعلام کرد: تروریست‌های جیش الظلم پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

  شهادت 5 تن از مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از عزت، استقلال و امنیت ایران عزیزمان به شهادت رسیدند را به هموطنان مان، به ویژه خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده های داغدیده این جوانان غیور تسلیت عرض می کنیم.

  گروهک تروریستی جیش الظلم که با حمایت قدرت های استکباری به شرارت ها و اعمال ددمنشانه خود ادامه می دهد، قطعا پاسخ سخت و پشیمان کننده ای بابت این جنایت دریافت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد قطره ای از خون برزمین ریخته این دلاورمردان بی ادعا پایمال شود.

بیانیه شورای ائتلاف در پی شهادت 5 مرزبان ایرانی

لازم است دولت پاکستان به تعهدات خود جهت امنیت بخشی به مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و همت بیشتری برای کنترل و پاکسازی مناطق مرزی از لوث گروهک های تروریست از خود نشان بدهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن ادای احترام به مرزبانان غیور و خدوم سرزمین ایران اسلامی و عرض تسلیت شهادت این سربازان وطن به ملت شهیدپرور ایران و خانواده معزز آنان، از خداوند متعال علو درجات این شهیدان سرافراز را مسئلت داشته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزبل طلب می کند.