به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه نوشت: همزمان با آغاز مرحله مقدماتی رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه، از اولین ساعات صبح امروز کلیه یگانها و پایگاههای موشکی شرکت کننده در این رزمایش مراحل آمادهسازی و نقل و انتقالات خود به مواضع از پیش تعیین شده را آغاز کردند.



این گزارش می‌افزاید: با توجه به اینکه در رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده در کویر مورد هدف قرار خواهد گرفت، موشک‌های برد بلند، برد متوسط و کوتاه برد متناسب با مشخصات هر یک، در فواصل جغرافیایی مناسب در سطح کشور گسترش می‌یابند.



بنابراین گزارش در رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ ده‌ها فروند از انواع موشک‌های شهاب ۱،۲، ۳، موشک فاتح، موشک تندر، موشک‌های زلزال، خلیج فارس و قیام به کارگیری خواهند شد.



همچنین مقارن ساعت ۳ بامداد امروز سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از فرایند اجرای مرحله مقدماتی رزمایش و نحوه آماده‌سازی و استقرار یگانها و سامانه‌ها در برخی مناطق بازدید به عمل آورد.



گفتنی است در مرحله مقدماتی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۷ مراحل آمادهسازی و استقرار به منظور اجرای مرحله اصلی رزمایش انجام میشود.