تابوت اسرائیل روی دست مردم/حضور حماسی ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

مردم استکبارستیز ایران در «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنند.

این مراسم در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه می‌یابد. اجرای سرودهای ضد استکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان خواهد بود.

پلاکاردها با مضمون آزادی فلسطین و قدس شریف در کنار عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دستان مردم دیده می‌شود.

 

یکی دیگر از تصاویر جالب توجه که دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی با خود حمل می‌کردند، مربوط به مریم رجوی منافق بود که نکته جالب توجه این عکس آن بود که تصویر مریم رجوی با هیتلر ترکیب شده بود، چرا که مریم رجوی و گروهک منافقین هم در آدم‌کشی و ترور و جنایت دست کمی از هیتلر ندارند.

حضور نسل آرمانی در راهپیمایی ۱۳ آبان/ تابوت اسرائیل روی دست مردم

 

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

مردم در کنار پرچم ایران، پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر نیروهای مقاومت را دست دارند. شعار «یا حیدر» بر زبان شرکت کنندگان جاری است. همچنین انواع سرودهای انقلابی در این مراسم پخش می‌شود.

در این راهپیمایی هم مانند سال‌های قبل، نمادهای مقابله با رژیم صهیونیستی از سوی راهپیمایان حمل می‌شد و آنان این بار هم نماد تابوت اسرائیل را در مسیر راهپیمایی حمل کردند.

یکی از نکات قابل توجه در این مراسم حضور نسل «زد» و دانش آموزان در مسیر بود، دانش آموزانی که به عنوان نسل آرمانی قرار است در نظم نوین جهانی نقش آفرینی کنند.

مادران ایرانی که با کودکان خود در مراسم ۱۳ آبان حاضر شده بودند، با اشعار و نامه‌های خود حمایت خود از کودکان فلسطین را اعلام داشتند، همچنین دانش آموزان با سرودهای حماسی پیام ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم اسرائیل و حمایت از فلسطین را به دنیا مخابره کردند.

از حاشیه‌های جالب این مراسم آن است که در دست برخی از دانش‌آموزان ماکت نتانیاهو در حالی که تسلیم شده است، دیده می‌شود.

رژیم اسرائیل از درون فروپاشیده است

رضامراد صحرایی امروز (شنبه ۱۳ آبان ماه) و در حاشیه راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگو با  با اشاره به جنگ غزه گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی یک پیام روشن دارد و این است که اسرائیل نفس‌های آخر خودش را می‌کشد. وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی این روزها به کودک کشی روی آورده و همه پایه‌های آن سست شده است. اینکه رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست وزیر انگلیس شتابان به آنجا رفتند، حکایت از آن دارد که این رژیم از دورن فروپاشیده است و باید منتظر باشیم تا جشن نابودی آن را با هم بگیریم.

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بیانیه‌ای تاکید کردند: ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، ضمن تجدید میثاق با معمار گفتمان استکبارستیزی، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) رمز مقاومت در برابر سلطه جهانی آمریکا و صهیونیزم را پیروی از فرامین رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌دانیم.

در ادامه این قطعنامه تاکید شده است: ما ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای مضحک امنیت را محکوم و خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی بوده؛ اعلام می‌داریم بحران منطقه‌ای کنونی غرب آسیا حاصل سیاست‌های تبهکارانه آمریکای جنایتکار در تسلیح، تأمین مالی و تحریک دولت وحشی و تروریستی صهیونیست است.