صهیونیست‌ها غیر از شکست دستاورد دیگری نداشتند

 سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه‌شنبه، 23 آبان‌ماه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: نهضت بزرگی که اکنون در اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها در جهان تشکیل شده است، باید به یک تشکل تبدیل شود و باید این اعتراضات به صورت منسجم‌تر برای حذف حاکمیت آمریکا بر دنیا و رژیم صهیونیستی از صحنه زمین صورت گیرد؛ البته این‌ها مقدمه است؛ زیرا کار‌های بزرگ زیادی وجود دارد که باید به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: پزشکان کشور‌های مختلف می‌توانند با حضور در فضای مقابل بیمارستان‌ها، بمباران بیمارستان‌ها و حمله به امدادگران را محکوم کنند و این اقدام چنانچه انجام شود، می‌تواند در برابر تکرار حملات صهیونیست‌ها بازدارندگی ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه دستگاه قانون‌گذاری ما می‌تواند قوانین قوی‌تری را علیه اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی وضع کند، تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز می‌تواند شدت عمل بیشتری را علیه عوامل آمریکا انجام دهد؛ همچنین پی‌گیری جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی می‌تواند در دستور کار وکلای ما قرار گیرد.

سردار نقدی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تلاش صهیونیست‌ها برای دستاوردسازی از جنگ در غزه، تصریح کرد: صهیونیست‌ها هر متری که با تانک‌های خود در غزه جلو آمدند، قبر خودشان را چندین کیلومتر عمیق‌تر کردند که از زیر آن آوار‌ها بیرون نیایند، آن‌ها در این جنگ چه دستاوردی داشتند؟ آیا کودک‌کشی و تخریب بیمارستان‌ها دستاورد است؟ آن‌ها چیزی جز شکست تاکنون دستاورد دیگری نداشتند ولی در مقابل، دستاوردهای مقاومت بسیار زیاد بوده است. به‌عنوان مثال؛ این موج بیداری جهان که خواهان نابودی آمریکا و‌ کنار رفتن‌ سلطه آمریکا هستند، بزرگترین دستاوردی است که یک قرن باید کار می‌کردیم تا به چنین قابلیتی برسیم.

وی افزود: شاید بایستی بیشتر از این‌ها خون‌ می‌دادیم تا‌ چنین نتایجی را به دست آوریم که در این رابطه، مردم غزه این‌ کار را انجام دادند. لذا؛ همه ما مدیون آن‌ها هستیم.

صهیونیست‌ها غیر از شکست دستاورد دیگری نداشتند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، ضمن اشاره به جنایت‌ صهیونیست‌ها در غزه و حمایت غرب از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: امروز غزه نمایشگاه لیبرال‌دمکراسی غربی است و مردم‌ می‌توانند مشاهده کنند که لیبرال‌دموکراسی به چه معناست؟ آزادی و‌ حقوق بشر به مفهوم غربی همین وقایعی است که در غزه مشاهده می‌شود. یعنی همه آزادند تا فقط مطلبی که آن‌ها می‌خواهند را بگویند و مطیع‌شان باشند. به همین دلیل، روشن شدن این موضوع از هر دستاورد نظامی بالاتر است.

سردار نقدی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص مواضع اخیر آمریکا علیه ایران، بیان کرد: آمریکا هیچ غلطی علیه ایران نمی‌تواند بکند؛ چون ذلیل‌ترین و ناتوان‌ترین کشور جهان است که فقط زورش به کودکان می‌رسد.