برنامه‌های سپاه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

 سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه تهران با حضور در شبکه خبر درباره برنامه‌های سپاه تهران برای راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امسال در آستانه ۲۲ بهمن برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور حداکثری مردم در تدارک دیده‌ایم.

وی گفت: همچون سال‌های گذشته جشن‌های متعددی در سطح محلات  و مساجد و پایگاه‌های بسیج تهیه دیده شده که در حال انجام است و با حضور مردم انجام می‌شود و علاوه بر این در دستگاه‌های مختلف بسیج ما فعال است و همچنین در سطح مدارس این جشن‌ها را برای مخاطبین مد نظرش اجرایی می‌کنیم.

سردار توکلی گفت: علاوه بر این در روز‌های آینده ۵۰ نقطه شهر تهران بعد از ظهر‌ها تعداد قابل توجه‌ای ایستگاه صلواتی دارد و پخش نوا‌ها و آهنگ‌های انقلابی  و سرود‌های زنده برای آن فکر شده است. علاوه بر این ۵۰ نقطه در روز‌های منتهی به ۲۲ بهمن و هم چنین شب ۲۱ بهمن  برپایی تعداد قابل توجهی ایستگاه پذیرایی و برنامه‌های شاد به همراه نورافشانی را در دستور کار قرار دادیم.

برنامه‌های سپاه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی ادامه داد:  همچنین برنامه‌ای که برای اولین در بار در سطح تهران انجام می‌شود که کاروان موتوری است که بعد از ظهر ۲۱ بهمن از سراسر شهر تهران مردم شریف با موتور‌ها و خودرو‌های خودشان به سمت مسیر‌های راهپیمای  و میدان آزادی حرکت خواهند کرد.

وی در انتها گفت: علاوه بر این در ۲۲ بهمن در طول مسیر بیش از ۱۰۰ پردیس فرهنگی و تعدادی غرفه‌های مخصوص کودکان و جنگ‌های شادی دیده شده و همچنین  میز‌های خدمت را خواهیم داشت و در این غرفه‌ها دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به دید مردم عزیزمان می‌رسانیم.