سید محرومان همیشه در بین مردم بود

  حسن محمد یاری اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان اتفاق غیر مترقبه‌ای بود که همه را در شوک فرو برد چرا که نمی‌توان به راحتی سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را از دست داد.

وی تاکید کرد: باید چاره‌ای اندیشیده شود که از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران محافظت و حراست شود. انتظار می‌رود در خصوص اتفاقات این چنینی بیشتر شفاف سازی و جریانات روشن شود.

وی بیان داشت: در طی مراوداتی که با شهید رئیسی داشتم بیشترین چیزی که به چشم می‌آمد ساده زیستی و روحیه فساد ستیزی ایشان بود. آیت‌الله رئیسی سعی داشت طوری عمل کند که هم رضایتمندی مردم و هم رضایت خداوند محقق شود. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوشرویی شهید جمهور، گفت: در ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم یک جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی داشتیم که آن زمان در سمت رئیس قوه قضاییه بود، هر کس مسائل و پیشنهاداتی را به ایشان ارائه می‌داد، آیت‌الله رئیسی با سعه صدر و روی باز مسائل را می‌شنید و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات می‌داد. 

سید محرومان همیشه در بین مردم بود

وی با اشاره به ویژگی مردم‌داری شهید رئیسی، بیان داشت: ایشان سید محرومان بود. در این مدت همیشه شاهد بودیم که در صحنه حضور داشت و روحیه مردمی ایشان باعث می‌شد در بین مردم حضور فیزیکی پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: این شهید بر روی بیت‌المال و اموال عمومی بسیار حساس بود و اعتقاد داشت خط قرمزها باید رعایت شوند و آنچه که متعلق به آحاد مردم و جزو انفال است را نباید در جهت امیال شخصی و خصوصی خود مصرف کرد. 

محمدیاری در پایان خاطرنشان کرد: این ضایعه اسفناک برای ملت ایران تلخ است اما مردم ایران با همدلی و وحدت از این اتفاق تلخ و سخت گذر می‌کنند چرا که این اولین تجربه ملت ایران نبوده است و ما از این تجارب تلخ در گذشته داشتیم که آنها را پشت سر گذاشتیم.