به گزارش افکارنیوز، مجید گروسی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز در گفتوگو با فارس در باره تشدید اختلافات بین جریان خاتمی و عبدالله نوری اظهار داشت: دو طیف عبدالله نوری و خاتمی طیفی سوخته هستند که قطعاً در جریان اصلاحطلبی تاثیر گذار نیستند چراکه اصلاحات پوست انداخته و نسلی با افکار جدید روی کار آمده است.

گروسی با تاکید بر اینکه اختلاف نوری و خاتمی یک بازی سیاسی است و در واقع آنها یک ریشه دارند، افزود: این بازی‌های سیاسی برای اعلام موجودیت از سوی این دو طیف است چراکه هیچ‌کدام توانایی انجام کار تکی را ندارند.

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی با بیان اینکه اختلاف نظر بین جریان اصلاحات برای حرکت و پیش رفتن به سمت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است، به تندروی و عدم پایبندی برخی اصلاح‌طلبان به قانون اشاره کرد.

دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز، عامل شکست جریان اصلاحات را عملکرد خاتمی و کابینه‌اش دانست و گفت: عبدالله نوری زیاد به خط قرمزها قانون‌مند نیست و در واقع نمی‌خواهد معتدل عمل کند.



* بررسی طرح " بازسازی جبهه اصلاحات " در جلسه عصر امروز

وی درباره جزئیات طرح پنج مرحله‌ای " بازسازی جبهه اصلاحات " اظهار داشت: قرار است این طرح بعد از ظهر امروز در جلسه جبهه جوانان ایران امروز که با گروه‌های مختلف اصلاح طلب و برخی اصولگرایان برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد. همچنین قرار است درباره انتخابات شورای شهر نیز در این جلسه تصمیم گیری شود.

گروسی با بیان اینکه اگر درباره انتخابات ریاست جمهوری به جمع بندی نرسیم قطعاً با یک چهره اصولگرای معتدل همچون قالیباف به ائتلاف میرسیم.