مدت‌هاست که ارتباطی با خاندان هاشمی ندارم
افکارنیوز _ گروه سیاسی:

فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی که در آن سخنان توهین آمیز نسبت به انقلاب و ولایت فقیه مطرح شده است تاکنون تنها با تکذیب اصلاح طلبان و خانواده آیت الله مواجه شده است.

این اظهارات که در صورت اثبات اصل آن از بسیاری اتفاقات ناگوار سال‌های اخیر پرده برداری می‌کند با تایید یکی از فتنه‌گران خارج نشین هم مواجه شد و اهالی اردوگاه اصلاح طلب را در کما برده است.

برای دریافت نظر یکی از این اصلاح‌طلبان خبرنگار ما سراغ رسول منتجب‌نیا رفت که وی اعلام کرد در این خصوص اظهار نظر نمی‌کند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره این فایل صوتی چیست؟ به خبرنگار ما گفت: من اصلا این صدا را نشنیده‌ام و در مورد آن هم اظهار نظر نخواهم کرد.

منتجب نیا درباره علت " بی تفاوتی " هم‌مسلکانش نسبت به این موضوع، اظهار داشت: من مدت‌هاست که کلا هیچ‌گونه ارتباطی با خانواده آقای هاشمی ندارم.

وی افزود: مدت‌‌هاست که آقای هاشمی را ندیده‌ام و ارتباط تلفنی هم با وی نداشته‌ام لذا ترجیح می‌دهم در این رابطه اظهار نظر نکنم.

این سکوت در حالی است که محتوای فایل منتشر شده مربوط به اصل انقلاب است و در صورت اثبات صحت فایل صوتی همه کسانی که ادعای خط امامی بودن و انقلابی بودن دارند باید در مورد آن واکنش نشان دهند.