این‌گونه نیست که الهام، آقاتهرانی و حسینیان با جریان انحرافی در ارتباط باشند / از اظهارات امیر محبیان خنده‌مان می‌گیرد
افکارنیوز _ گروه سیاسی:

گروه پایداری این روزها با انشقاق زیادی همراه است. دفعیات این گروه البته از همان ابتدای فعالیت قابل پیش‌بینی بود اما حالا عضوی از این گروه جدا شده است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

محمد علی بزرگواری که یکی از مدافعان سرسخت گروه پایداری بود در حالی در یک ماه اخیر شیب انتقاداتش از این گروه را تندتر و تندتر کرده که تاکنون از سوی آقاتهرانی و حسینیان پاسخی به شبهات و افشاگری‌های وی داده نشده است.

سکوت باقی‌ماندگان در گروه پایداری در برابر افشاگری‌های بزرگواری باعثشد تا در گفت‌وگویی با محمد جواد ابطحی یار غار بزرگواری و عضو اصلی پایداری بپرسیم که آیا پاسخی در برابر شبهات و انتقادات او دارد؟

ابطحی در گفت‌وگو باافکارنیوز، اظهار داشت: بنده صحبت‌های آقای بزرگواری را نخوانده‌ام و اصلا اطلاعی از موضوعات و محورهای مطرح شده از سوی ایشان ندارم. آقای بزرگواری بسیار با آقای هدایت‌خواه دوست هستند و آقای هدایت‌خواه هم اصرار داشت که ایشان به پایداری بیاید.

وی در ادامه با بیان این نکته که اگر بتوانم در جلسات پایداری شرکت خواهم کرد، اظهار داشت: انتظار ما از دوستانمان در پایداری این است که بیشتر به مباحثفرهنگی بپردازند تا سیاسی.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس هشتم شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر این نکته که افراد از پایداری جدا نمی‌شوند بلکه به دلیل گرفتن مسئولیت از شورای مرکزی می‌روند، تصریح کرد: برخی نظریه‌پردازان اظهاراتی درباره پایداری عنوان می‌کنند از جمله امیر محبیان، که ما خودمان هم خنده‌مان می‌گیرد!

ابطحی در پاسخ به این سوال که چرا گروه پایداری در برابر جریان انحرافی موضع شفاف و روشنی نمی‌گیرد؟، اظهار داشت: به عقیده ما جریان انحرافی قبل از آن‌که اهمیت داشته باشد بسیار بزرگ شده است و این اتفاق هم توسط جریان فتنه صورت گرفت تا کارهایشان و خیانت‌هایشان پنهان شود.

وی افزود: اینگونه نیست که آقایان الهام، آقاتهرانی و حسینیان با جریان انحرافی در ارتباط باشند.

ابطحی در ادامه در خصوص فعالیتهای انتخاباتی گروه پایداری اظهار داشت: تاکنون وارد مصادیق نشدهایم چرا که ستادهایمان در استانها شکل نگرفتهاند، انشاالله این نقیصه برطرف شود نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.