می‌خواهند عسگراولادی را از صحنه حدف کنند / متاسفم که دوست و دشمن این پیرمرد را می‌کوبند
افکارنیوز گروه سیاسی:

عزت الله مطهری را خیلی ها به همان نام سابقش یعنی عزت شاهی می شناسند. مردی که سالها در رژیم طاغوت طعم تلخ زندان و شکنجه را چشید و هم سلول مبارزانی چون حبیب الله عسگراولادی بود.

مطهری موتلفه ای ها را از نزدیک می شناسد و در کتاب خاطراتش هم گاه گاهی آنها را مورد انتقاد قرار می دهد. وی اما درباره حملات علیه عسگراولادی و اتهام ابهام در ۵۰ سال فعالیت موتلفه و همچنین اتهام ارتباط با انگلیس، سخنان جالبی دارد که در گفت و گویی به خبرنگار ما اظهار داشت.

مطهری با بیان اینکه من عسگراولادی را از نزدیک می شناسم گفت: عسگراولادی و شهید عراقی رابط بین امام و هیئت های مذهبی بودند و من ایشان را همواره مقلد امام می دیدم.

وی در ادامه افزود: من در زندان با وی بودم. سلامت و ایستادگی عسگراولادی باعثشده بود که آنجا هم با مجاهدین خلق و چپ ها درگیر باشند و مورد تهمت قرار گیرد.

این مبارز دوران طاغوت با بیان اینکه طیف اقای عسگراولادی تا آخر پای مواضع خود بودند اظهار داشت: منافقین به ایشان تهمت می زدند چرا که عسگراولادی همواره مقلد امام بود و الان هم مقلد و تابع رهبری است.

عزت مطهری با اشاره به اینکه عسگراولادی همیشه طبق وظیفه خود عمل کرده افزود: اینکه یکی اتهام رابطه به انگلیس به اینها داده یک حرف مزخرف است و متاسفم که امروز دوست و دشمن این پیرمرد را می کوبند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه عده ای دنبال خارج کردن این مبارزان از صحنه هستند افزود: من عسگراولادی را از بقیه ای که می شناسم، هم در اقتصاد و هم در سیاست، سالم تر و اخلاقی تر می دانم.

مطهری با بیان اینکه برخی افراد تا زمانی تابع رهبری هستند و ایشان را تا زمانی می خواهند که معظم له طبق خواسته شان صحبت کند اظهار داشت: در زمان امام خمینی(ره) هم همین گونه بود و برخی به ظاهر دم از امام می زدند در حالی که ایشان را تا زمانی می خواستند که حرف آنها را بزند و این در حالی است که عسگراولادی همواره تابع امام و رهبر انقلاب بوده و هست.

وی در پایان افزود: برخی رفتارها و سخنان بی تقوایی است و ای کاش قبل از همه این سخنان و رفتارها به فکر قبر و قیامت خود بودیم.