افکارنیوز

_ عوض حیدرپور با بیان اینکه انتخابات آینده در دو سطح برگزارخواهد شد که یک سطح آن حضور پرشور وگسترده مردم است، گفت: سطح دیگر انتخابات آینده حضور طیف‌ها و نامزدهای مختلف سیاسی در عرصه است.

وی افزود: مجموعه اصولگرایان، اصلاح طلبان و جریان وابسته به دولت و نامزدهایی نیز به صورت مستقل وارد عرصه رقابت درانتخابات آینده خواهند شد.

نماینده مردم شهرضا تصریح‌کرد: اصولگرایان درانتخابات آینده پیروزخواهند شد و نامزد پیروز اصولگرایان نیز ممکن است جزو نامزدهای حاضر درگروه ۱ + ۲ و یا دیگر اصولگرایان مستقل باشد.

وی با بیان اینکه ۱ + ۲ را بخشی از جامعه اصولگرایی می‌دانیم که معتقدیم نامزد این گروه می‌تواند پیروز انتخابات باشد، گفت: قطعا اصولگرایان برای انتخابات آینده به این نتیجه خواهند رسید که نامزد واحدی را معرفی کنند.

حیدرپور بیان‌کرد: اصلاح طلب‌ها نیز در انتخابات آینده حضور پیدا خواهند کرد، اما سهم و شانس اصولگریان برای پیروزی درانتخابات دوبرابر اصلاح طلبان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به حضور خود درطیف نامزدهای انتخابات آینده اشاره کرد وگفت: بنده نیز خود را به عنوان یک رجل سیاسی شناختهام واین آمادگی را دارم که درخدمت رسانی به نظام و مردم در هر جایگاهی فعالیت داشته باشم.