تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش افکارنیوز،تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

سلیمی نماینده محلات به وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار لازم برای اجرای خط فرعی همرو به دلیجان، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع و تکمیل باند دوم جاده دلیجان به فراق و تثبیت قیمت مسکن مهر شهرستان محلات و دلیجان و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تجدیدنظر در ثبت انفال استان مرکزی تذکر داد.

قائد رحمت نماینده دورود به وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداثفاز چهارم کارخانه سینما دورود، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل باند دوم محور ازنا شازند و آغاز عملیات اجرایی آن و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مجتمع‌های ذوب و فولاد ازنا تذکر داد.

فلاحی نماینده اهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در بازسازی ساختمان فروریخته اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان اهر تذکر داد.

نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در ساخت و تکمیل بیمارستان شهرستان قرچک تذکر داد.

آصفری نماینده اراک به وزیر نیرو در خصوص توجه به ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان خنداب و کمیجان تذکر داد.

موسوی نماینده خدابنده به وزیر راه شهرسازی در خصوص علت تأخیر در احداثپروژه مصوب چهار بانده محور سلطانیه، قیدار و کبودر آهنگ تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر صنعت، معدن، تجارت در خصوص وضعیت نابسامان صنعت در استان به ویژه در شهرستان بروجرد، به رئیس جمهور در خصوص تعیین مدیر شهرستان بروجن و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم توجه به جاده شهرستان شهرکرد بروجن لردگان تذکر داد.

سلطانی صبور نماینده رزن به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از عزل و نصب‌های شتابزده و سیاسی در آستانه سال تحصیلی دانشگاه‌ها توسط سرپرست وزارت علوم تذکر داد.

بیاتیان نماینده بیجار به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در پرداخت بهای خرید گندم کشاورزان و به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص تسریع در پرداخت بهای خرید گندم به کشاورزان تذکر داد.

جلیل سرقلعه نماینده لردگان به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی فوری به وضعیت کارخانه آرد استان تذکر داد.

هاشمی نماینده میناب به وزیر بهداشت در خصوص تعیین تکلیف و احداثبیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداثراه روستایی و منطقه‌ای در شهرستان بشاگرد تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص توجه جدی به آب شرب روستاها و آب کشاورزی با توجه به خشکسالی و بارش کم نزولات آسمانی در استان همدان و شهرستان ملایر تذکر داد.

حسننژاد نماینده جلفا به وزیر نیرو در خصوص تسریع در پروژههای بهرهبرداری آب و آبرسانی به شهر مرند و به وزیر بهداشت در خصوص تکمیل بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی شهرستان مرند و آغاز خدماتدهی تذکر داد.