جزئیات جلسه شورای مرکزی جبهه اصلاحات

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام " محمدزارع فومنی " با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات عصر روز گذشته(یکشنبه) با حضور اعضای آن تشکیل و درباره جمع‌بندی مذاکرات هسه‌ای بحث‌هایی انجام شد.



وی ادامه داد: با بازبینی که ما از برجام داشته‌ایم دو مسئله دارای ابهام است؛ یکی اینکه این قطعنامه عجولانه تصویب شده و دیگر اینکه باید تعیین شود که این جمع‌بندی چه تاثیری بر اقتصاد کشور خواهد داشت.



فومنی گفت: ما از دولت، مجلس و شورای عالی امنیت ملی درخواست می‌کنیم که ابعاد این توافق را بررسی کنند چراکه علی‌رغم زحماتی که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشیده‌اند، هنوز بسیاری از مسائل مبهم است.



وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما دو توافق با ایران انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم بدانیم که دومین توافقی که آمریکایی‌ها از آن صحبت می‌کنند چیست.



دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در بخش دیگری از اظهاراتش در مورد کمیته‌های انتخاباتی حزب متبوعش گفت: کمیته انتخاباتی حزب نیز برنامه‌های خوبی را تدوین کرده تا در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.



فومنی با اشاره به برنامه‌های حزب مردمی اصلاحات در مقوله انتخابات اضافه کرد: ما آمادگی داریم در انتخابات با شورای هماهنگی ائتلاف کنیم اما چند گروه تندروی افراطی در داخل این مجموعه هستند که به دنبال کاندیداتوری تندروها و رد صلاحیت‌ شده‌ها برای انتخابات مجلس دهم هستند.



دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: اگر ائتلاف ما با شورای هماهنگی صورت نگیرد ما در سراسر کشور حتی تهران کاندیدا معرفی و کمیته‌هایی را در این خصوص اعلام می‌کنیم که با این وجود قطعا ۲۰ تا ۲۵ درصد از نمایندگان مجلس را خواهیم داشت.



فومنی در پایان خاطرنشان کرد: تریبون جبهه مردمی اصلاحات، روزنامه صدای اصلاحات است که قصد داریم از تمامی دیدگاهها در آن استفاده کنیم.