به گزارش افکارنیوز، «هفته گذشته تعدادی از زندانیان سیاسی آزاد شدند. این نشان می دهد که مجموعه نظام به این نتیجه رسیده است در آستانه انتخابات اسفندماه تحرکاتی را در این زمینه انجام دهد و چارچوب هایی را رعایت کند. برخی شاید بگویند تنها یک یا دو ماه از محکومیت این محکومان سیاسی باقی مانده بود و آزادی آنها معنای خاصی ندارد. من بر خلاف این معتقدم این یک نشانه و یک پیغام از سوی کلیت نظام است و ما باید از این پیغام استقبال کنیم»!

*درباره صحبت رمضان‌زاده باید بیان کرد که هنوز به آستانه اسفندماه نرسیده‌ایم و مشخص نیست که شخص وی چگونه آزادی چند زندانی در ۷ ماه مانده به ایام انتخابات را پیغامی از سوی نظام و آنهم در آستانه انتخابات ارزیابی می‌کند؟!

همچنین است که باید در اشاره صحبت‌های به رمضان‌زاده گفت که مقامات قضایی کشور اخیراً هشدارهای شدیدالحنی را درباره تقلّای برخی تریبون‌ها برای طرح غیر قانونی نام، تصویر و صحبت‌های لیدر اصلاحات مطرح کرده‌اند. آیا این مسئله برای رمضان‌زاده حاوی هیچ پیام خاصی نیست؟!

گفتنیست، احمد خرّم، فعال سیاسی اصلاحطلب و وزیر راه دولت اصلاحات به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آرمان امروز گفته است: مردم جریان اصلاحات را مُدبِرتر، سالمتر و مُصممتر میدانند و به همین دلیل فضای انتخابات فضای مطلوب جریان اصلاحطلبی است...