برخی از بازکردن واژه نفوذ هراس دارند

به گزارش افکارخبر،آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و 940 شهید والامقام شهرستان رفسنجان در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر با بیان اینکه شهدا برجستگان بهشت هستند، اظهار داشت: برای رفتن به زیارت شهدا باید وضو داشت، زیرا این قبرها معمولی نیستند و قبور ملائکه الله هستند.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند و برای ماندگاری این ارمغان 6 عنصر دین و ارزش‌های انقلاب، ولایتمداری، بصیرت، وحدت، عملکرد قانونمدارانه و حضور دینمدارانه در صحنه‌ها لازم است، تصریح کرد: این انقلاب در گلستان دین رویید، دین یعنی حلال و حرام، بایدها و نباید‌ها و امام خمینی (ره) فرمودند تمام مقصد ما مکتب ماست.

خاتمی ادامه داد: امام راحل تمام مقاصد دین اعم از سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و ... را می‌خواستند پیاده‌سازی شود، در 10 آیه قرآن به مسئله حجاب اشاره شده که عده‌ای به آن دهن کجی می‌کنند.

وی افزود: وظیفه نظام اسلامی و فلسفه حکومت دینی این است که در خدمت دین باشد و وظیفه آحاد مردم امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق دین در تمام عرصه‌های مختلف از جمله استکبارستیزی بود که برخی راه افتادند که آن را محو کنند.

وی اضافه کرد: برخی زمزمه مذاکره و رابطه با آمریکا را دارند، آقایی هم می‌گوید مذاکرات برجام کاری کرد که با آمریکا رابطه برقرار کنیم در حالی که در رابطه ما با آمریکا چیزی غیر از استکبارستیزی نیست.

خاتمی توحید را همراه با ولایت دژ محکمی خواند و افزود: امروز ولایت تجلی یافته در ولایت‌فقیه است، ولایت‌فقیه حجت شرعی است، سال 88 با این حجت شرعی طرف شدند و هنوز هم طرف هستند و اظهار نظر می‌کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در سال 88 به صحنه آمدند و کمر تمام کسانی که خیال می‌کردند با فحاشی و حرمت‌شکنی جا باز می‌کنند را شکستند و در حال حاظر نیز فتنه وجود دارد اذعان کرد: تداوم فتنه با حرمت‌شکنی ولایت همراه است، برخی‌ها با زمزمه‌ها و نیش و کنایه می‌خواهند سد استواری که در مقابل دنیای کفر ایستاده را بشکنند که به فضل خداوند خودشان شکسته می‌شوند.