آقای رفسنجانی! به تتمّه اعتبار خود شلیک نکنید

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به هاشمی‌رفسنجانی گفت: شما در عمل ثابت کرده‌اید که توان نظارت بر فرزندان خویش را هم ندارید و ناچار باید برای اصلاح به عنوان بدهکار و  آسیب‌دیده اجتماعی جهت تربیت در اوین نگهداری شوند.

وی با توصیه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی، گفت: به تتمه اعتبار خود شلیک نکنید، برخی جریانات که خیلی از بزرگان نظام را به لبه پرتگاه برده‌اند، این بار به شما چشم طمع دوخته‌اند و به دنبال آن هستند که جَمَلی بیارایند و دور موکب شما جمع شوند.

آقامحمدی گفت: اگر این موضوعات خواست خودتان نیست که ان‌شاءالله نباشد، هوشیار باشید و فاصله خود را با دشمنان زخم‌خورده امام(ره) مشخص کنید و هوشیار باشید که دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید هستند و آن را به عنوان فتنه و شلیک آخر به نام شما ثبت خواهند کرد.

وی در پایان خطاب به هاشمی‌رفسنجانی گفت: مطمئن باشید اگر فرزندان امام(ره) به این برسند که توطئه‌ای برای تزلزل در رکن رکین نظام طراحی شده است، آن روز درنگ نمی‌کنند و ملاحظه هیچ‌کس را نخواهند کرد.