ذاکری نماینده قالیباف در ائتلاف اصولگرایان شد

پس از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان با محوریت آیت‌الله موحدی‌کرمانی ، تاکنون سه جلسه از نشست‌های مشترک دبیرکل جامعه روحامیت مبارز با دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های برجسته سیاسی برگزار شده است.

در این جلسات که به گفته حجت‌الاسلام ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت "هیچ اصولگرایی از دایره شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان بیرون نمانده است"،‌ علاوه بر دبیران کل تشکل‌های اصولگرا، شخصیت‌های برجسته این جریان از جمله محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی و علی لاریجانی نیز در این جلسات حضور دارند و نمایندگان خود را به این شورا معرفی کرده‌اند.

بر این اساس، عبدالحسین روح‌الامینی به نمایندگی از محسن رضایی،‌ علاءالدین بروجردی به نمایندگی از ولایتی، کاظم جلالی به نمایندگی از لاریجانی و مهدی ذاکری به نمایندگی از قالیباف در جلسات وحدت حضور دارند.

مهدی ذاکری که مدیرعامل موسسه فرهنگی همشهری را بر عهده دارد ضمن تایید این خبر تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده تشکل‌های همسو با آقای قالیباف در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارم.

سومین نشست‌ شورای ائتلاف اصولگرایان با حضور دبیران احزاب و تشکل‌ها و شخصیت‌های برجسته اصولگرا امروز یکشنبه‌ با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی تشکیل می‌شود.