حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در آینده نزدیک، گفت: همانطور که آمار نشان می‌دهد و مسئولان وزارت کشور هم گفتند تعداد افرادی که برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کردند نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است که این مسئله کار بررسی صلاحیت‌ کاندیداها را مقداری سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه از شورای نگهبان می‌خواهیم جلوی ورود فتنه‌گران به مجلس و خبرگان را بگیرد، افزود: ما به عنوان جنبش دانشجویی با توجه به پتانسیل شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات، از  آنها انتظار داریم صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را موشکافانه، با سعه صدر و دقت نظر بررسی کنند تا افرادی فتنه‌گر که دل در گرو سران فتنه و فتنه‌گران دارند نتوانند به این دو نهاد مقدس وارد شوند و پروژه فتنه‌سازی دولتی و رسمی خود را ادامه دهند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: متاسفانه ما در کشور شاهد خط نفوذی هستیم که چند وقت پیش هم با سرمایه‌گذاری برخی از کشورهای غربی فتنه‌انگیزی کردند، البته برخی از خبرنگاران هم با حمایت بهنود در این عرصه همکاری کردند. این افراد سعی داشتند آرامش روانی جامعه را برهم بزنند که با تلاش نیروهای امنیتی و مردم این فتنه کنترل شد.

زینلیان اظهار داشت: باید بسیار مراقب باشیم زیرا در انتخابات پیش رو هم هنوز عده‌ای هستند که خیال‌هایی را در سر می‌پروانند، همان کسانی که سال 78 فتنه کوی دانشگاه را مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرا کردند و در فتنه 88 کشور را به آشوب کشیدند و به خیال خود سعی داشتند انقلاب مخملی انجام دهند، که البته فتنه آنها با هدایت رهبری و حمایت ملت خاموش شد.

وی گفت: شورای نگهبان به عنوان تاثیرگذارترین نهاد نظارتی در انتخابات وظیفه سنگین و مهمی را برعهده دارد و ما از فقها و حقوق‌دانان این شورا خواهشمندیم به عنوان امین ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، توجه بیشتری را نسبت به بررسی صلاحیت کاندیداها داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد هیچ مشکلی در کشور نباشیم.