نتانیاهو: ایران و حماس هولوکاست دیگری را خواستارند

 صهیونیستی جروزالم پست؛ "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در پیامی به مناسبت روز جهانی هولوکاست مدعی شد: زمانی که ایران، حماس و داعش، هولوکاست دیگری را خواستارند، اروپا کجاست؟

 

پایگاه اینترنتی این روزنامه صهیونیستی در گزارشی به قلم "هرب کنون" نوشت: در پیامی ضبط شده به مناسبت روز هولوکاست، بنیامین نتانیاهو گفت "احساسات ضدیهودیت قدیمی ترین و پایدارترین نفرت" از بین نرفته است. یهودیان دیگر ناتوان نیستند؛ اما جامعه جهانی باید علیه درخواست های ایران، داعش و حماس برای از بین بردن یهودیان، نه به خاطر ما بلکه به خاطر خودشان، به پاخیزد.

 

نتانیاهو مدعی شد: متاسفانه در اروپا و دیگر مناطق جهان، یهودیان بار دیگر تنها به خاطر یهودی بودن هدف قرار می گیرند. جوامع یهودی سراسر دنیا به شکل روزافزونی با ترس زندگی می کنند و شاهد هستیم یهودستیزی، افراد یهودی را هدف قرار می دهد و همچنین این تنفر علیه اصل یهودیت و کشور یهود هدایت می شود.

 

نتانیاهو در ادامه ادعایش افزود: امروز اسرائیل هدف همان تهمت ها و لابی هایی قرار گرفته است در گذشته علیه مردم یهود ترتیب داده شده بود. نه تنها ظالمانه ترین یهود ستیزی در دکترین جنبش های افراطی رخنه کرده است؛ بلکه حتی رهبران برجسته فکری غربی نیز تحت تاثیر اینگونه احساسات انزجاری از مردم و کشور یهود قرار گرفته اند.

 

نتانیاهو افزود: این احساسات منفی شدید نسبت به مردم و کشور یهود بر خلاف منطق است. به عنوان مثال در شرایطی که داعش با بی رحمی بسیار با همه مردم منطقه رفتار می کنند، به زنان تجاوز و آنان را به بردگی جنسی می گیرند و مسیحیان را می کشند، شورای حقوق بشر سازمان ملل بیشتر از کره شمالی، ایران و سوریه، اسرائیل را محکوم می کند.

 

نتانیاهو گفت: این یهودیان هستند که تغییر کرده اند و دیگر برای محافظت از خود و زندگی در یک جای امن به کسی التماس نمی کنند. امروز ما مردمی مستقل هستیم. امروز می توانیم علیه درخواست ها برای نابودی خود اعتراض کنیم. امروز می توانیم از خود محافظت و از کشور خود دفاع کنیم. ما تغییر کرده ایم. ما می توانیم از خودمان دفاع کنیم.

 

نتانیاهو در پایان مدعی شد: اروپا کجاست، دیگر تمدن ها کجایند؟ کشوری مثل ایران، جنبش هایی مثل داعش و حماس آشکارا هدف خود را برای به راه انداختن هولوکاست دیگر مطرح می کنند. ما اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی رخ دهد. اروپا و دیگر کشورهای دنیا باید در کنار ما قرار بگیرند، نه به خاطر ما بلکه به خاطر خودشان.