فیلم‌هایی برای انتخابات، گپ‌هایی برای لیست

 آخرین نشست مجلس شورای اسلامی قبل از برگزاری دهمین انتخابات خانه ملت دقایقی قبل با صدا درآمدن زنگ پارلمان با دستان علی لاریجانی رئیس مجلس به پایان رسید تا نمایندگان برای 3 هفته متوالی به حوزه‌های انتخابیه‌شان سفر کنند.

نمایندگان از فرصت 3 هفته‌ای تعطیلات پارلمان بهره خواهند برد تا همراه با سایر رقباء برای کسب «رای حلال» تلاش کنند.

*فیلم‌های نمایندگان با چاشنی انتخابات 

در مسیر کسب رای، ساخت فیلم تبلیغاتی یکی از گام‌هایی نمایندگان بود؛ هرچند در روزهای گذشته هم برخی نمایندگان اکیپ‌هایی را برای ساخت فیلم به مجلس آورده بودند اما امروز حضور دوربین‌ها در پارلمان پررنگ‌تر بود.

رسول خضری (نماینده سردشت و پیرانشهر)، سیدحسین دهدشتی (نماینده آبادان)، مصطفی افضلی‌فرد (نماینده اردبیل)، رجب رحمانی (نماینده تاکستان)، سیدمرتضی حسینی (نماینده قزوین)، محمدعلی پورمحتار (نماینده بهار و کبودرآهنگ)، بهروز نعمتی (نماینده اسدآباد)، سیدناصر موسوی لارگانی (نماینده فاورجان) و محمد اسماعیل‌نیا (نماینده کاشمر) از جمله نمایندگانی بودند که فیلم‌های تبلیغاتیشان در آخرین نشست پارلمان ضبط شد و سایر نمایندگان برای توصیف عملکرد آنها مقابل دوربین‌ رفتند.

* گعده‌های انتخاباتی بهارستان‌نشینان

فعالیت انتخاباتی نمایندگان در آخرین نشست پارلمان به فیلم محدود نشد و گعده‌های انتخاباتی در طول برگزاری نشست امروز این موضوع را به ذهن متبادر می‌کرد که گویا همچنان رایزنی‌ها برا لیست‌ها و گزینه‌ها ادامه دارد.

 حتی حضور وزیر راه و شهرسازی برای توضیح درباره چرایی خرید هواپیما و علت عدم اختصاص اعتبار خرید هواپیما به تولید داخل که در روزهای گذشته نمایندگان آنها را مطرح کرده بودند هم مانع این نشد که گپ‌های انتخاباتی نمایندگان در صحن کاهش یابد.

هر چند در نشست امروز حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از جلسه مجلس را برعهده داشت، خواستار مشارکت بیشتر نمایندگان در صحن شد اما شاید انتخابات مهمترین دستورکار نشست پارلمان بود.