اعضای"لیست مورد حمایت انگلیس" سکوت نکنند

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهر عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت منفور انگلیس همواره درصد دخالت در امور داخلی ایران بوده است، گفت: اگر انگلیسی‌ها در انتخابات خبرگان نمی‌گفتند که به فقهای تاتیرگذار رای ندهید، باید تعجب می‌کردیم و اینکه امروز به صراحت علیه آیات جنتی، یزدی و مصباح ورود کرده‌‌اند، نشان می‌دهد که این بزرگواران چقدر در نظام و انقلاب اسلامی موثر هستند و دشمن هم به این مهم اذعان دارد.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی از ویژگی‌ها اصلی ملت ایران است و خط دهی انتخاباتی انگلیسی‌ها توهین آشکار به ملت ایران است، تاکید کرد: من فکر می‌کنم مردم روز جمعه تودهنی به انگلیس خواهند زد و با عمل در نقطه مقابل خواست دشمن، ثابت خواهند کرد که از انگلیس نفرت دارند و خائن و خادم را می‌شناسند. قطعا این شخصیت‌های که انگلیس علیه‌شان وارد شده برجسته‌تر و موثر تر از گذشته خواهند شد.

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به این سؤال که وظیفه کاندیدای حاضر در لیست مورد حمایت انگلیس چیست؟، گفت: این بزرگواران و آقایان حاضر در لیستی که انگلیسی‌ها از آن حمایت می‌کنند، نباید سکوت کنند و باید از حمایت انگلیس تبری بجویند و مانع تحقق خواست انگلیسی‌ها در انتخابات خبرگان شوند.