مجلس خبرگان رهبری ستون فقرات جامعه اسلامی است

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (سه شنبه) طی سخنانی در همایش علماء، ائمه جماعات و روحانیت تهران که در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: علما و بزرگان در تاریخ اسلام همواره پیشتازان جامعه بودند و در نظام اسلامی بالاترین، بهترین و زیباترین نقش را ایفا کردند و دقیقا رسالت الانبیاء را تحقق بخشیدند.

وی افزود: امروز در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و در این میان علما باید بهترین حضور و عالی‌ترین نقش را ایفا کنند. البته همواره علما در همه صحنه‌های اجتماعی نقش‌شان را ایفا کردند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز انتظار می‌رود که علما، ائمه جماعات و روحانیت همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دو صحنه را به زیبایی رقم بزنند، یکی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح توسط مردم؛ این علما هستند که باید مردم را برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تشویق کنند و از سوی دیگر صالحین را به مردم معرفی کنند تا ملت کاندیداهای اصلح را انتخاب نمایند.

ابراهیمی با بیان اینکه علما می‌توانند بهترین مبلغ و بیانگر لیست‌های مورد حمایت خودشان به مردم باشند، گفت: علما کاری کنید که یک مجلس اصولگرای حقیقی و واقعی و در خط امام و رهبری شکل گیرد و محقق شود.

وی در پایان با بیان اینکه خبرگان رهبری ستون فقرات جامعه اسلامی هستند، یادآور شد: باید تلاش‌های لازم صورت گیرد تا افراد شایسته و برجسته که مورد عنایت جامعتین هستند توسط علما به مردم معرفی شوند.