خوزستان، خاکستان شد/ در بحران ریزگردها تنهایمان گذاشتند، پای صندوق های رای پاسخشان را می دهیم

گروه سیاسی- در روزهای گذشته مجددا ریزگردها و گرد و خاک، استان خوزستان را فرا گرفت.

 

به گزارش افکارخبر،مردم این استان برای نشان دادن اعتراض خود، بخصوص در ایام تبلیغات انتخاباتی، پلاکاردها و پارچه نوشته هایی علیه بی توجهی معصومه ابتکار رئیس  سازمان حفاظت از محیط زیست و سیاست های دولت با خود حمل می کردند.

 

 

در این ایام شاهد پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با این مضامین بودیم؛

«هوشمند رای میدم زیرا دیگر نمی خواهم بی تدبیری مسئولان در مدیریت بحران ریزگردها نفسم را به تنگ آورد»، «خوزستان، خاکستان شد»، «خوزستان، قلب ایران را دریابید»، «جای مردان سیاست، بنشانید درخت تا هوا تازه شود»، «هوشمند رای میدهم چون نمی خواهم سفرهای استانی صرفا تشریفاتی و تبلیغاتی باشد»،« هنوز هم تقصیر احمدی نژاده؟»، «در بحران ریزگردها تنهایمان گذاشتند، پای صندوق های رای پاسخشان را می دهیم»، «مسئولان بی مسئولیت، به فریاد خوزستان برسید»، «هوای پاک حق هر خوزستانیست»،

همچنین مردم خوزستان این روزها در فضای مجازی اینگونه می نویسند؛

photo_2016-02-25_11-33-12

photo_2016-02-25_11-33-18

« خانم ابتکار بیاد گزارش بده غیر از مصاحبه با رسانه های خارجی و داخلی در حوزه ی برجام و مسایل سیاسی ، برای مردم غرب کشور که واقعا دارن زجر میکشن تو این هوا ، چی کار کرده ؟»، « رکود نفس همه رو بند اورده ... از کارگر جماعت گرفته تا تولید کننده و فروشنده و .. ..اوضاع اقتصاد در این 2.5 سال با سیاست های غلط دولت ، رو به وخامت گذاشته و واحدهای تولیدی کشور یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند و دم عیدی بسیاری از کارمندان و کارگران ماه ها حقوق نگرفتن و شرمنده ی زن و بچه» و «دولت تدبیر و کلید، مسکن مهر چرا پرید؟».

photo_2016-02-25_11-33-27

photo_2016-02-25_11-33-23

این اعتراضات مردم همواره با حمایت نمایندگان آنها در مجلس هم همراه شد.

نمایندگان استان خوزستان انتقادات تندی به عملکرد ابتکار دارند و خواستار استعفای وی از این سازمان شدند.