لاریجانی: باید از دو قطبی شدن در مجلس پرهیز کرد

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون اصولگرایان گفت: در این نشست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی در کشور عنوان کرد که این امیدواری در مجلس دهم وجود دارد و افق‌های جدیدی در حوزه مسائل اقتصادی باز شده است.

وی افزود: لاریجانی اضافه کرد مسائل اقتصادی و تولید و همچنین ساماندهی این بخش باید در اولویت قرار گیرد و ما شاهد هرچه بهتر شدن این بخش باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس با اشاره به شرایط منطقه گفت که شرایط جدیدی در منطقه در حال شکل گرفتن است و رفتار سنجیده جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در این شرایط جدید اثرگذار باشد.

خجسته خاطرنشان کرد: پیش از این محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد که باید از دو قطبی شدن در مجلس پرهیز کرد و نباید از مسائل اصلی در مجلس غفلت شود و همه باید راهبردهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار داده و بر آن متمرکز شوند.

وی در پایان گفت: باهنر همچنین اظهار داشت‌ بررسی و تصویب برنامه ششم در مجلس دهم باید مسائل اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی به طور جد لحاظ شود و مدنظر قرار گیرد.