سخن گفتن درباره انتخابات آینده زود است/ دولت فکری جدی برای حل مشکل رکود کند

گروه سیاسی- وی اظهار داشت: ایران همواره بر سر قول و قرارهای خود بوده و به عهداش عمل کرده است اما همانطور که رهبری معظم رهبری نیز فرمودند اگر در آینده روسای جمهور آمریکا بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.

باهنر همچنین با تاکید بر نقش شورای نظارت بر اجرای برجام در گفتگو با افکارنیوز، بیان داشت: مأموریت این شورا رصد برجام و عملیات رقبای کشور است و طبیعی است درباره مواضع و فعالیت ها اعلام رسانه ای نمی کنند اما گزارش های خود را به شورای عالی امنیت ملی ارائه می دهند.

باهنر همچنین در پاسخ به سوالی درباره گلایه رهبری از وضعیت فرهنگی و همچنین گلایه مراجع عظام تقلید از بد حجابی و بی حجابی بیان داشت: مسئله فرهنگی بسیار مهم‌تر از مسائل اقتصادی است و مسئولان و عوامل اجرایی کشور باید حساسیت ویژه داشته باشند. هر کس به تناسب مسئولیتی که دارد باید در زمینه مسائل فرهنگی به وظایف خود عمل کند تا خدای نکرده دشمن از این طریق به کشور ضربه وارد نکند.

 دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز به افکارنیوز گفت: هنوز صحبت کردن درباره انتخابات آینده زود است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر احمدی نژاد نامزد انتخابات شود آیا اصولگرایان از او حمایت می کنند بیان داشت: هنوز آمدن و نیامدن احمدی نژاد مشخص نیست و درباره کسی که هنوز آمدن اش قطعی نشده چگونه می توان نظر داد.

باهنر همچنین درباره اینکه گفته می شود روحانی رئیس جمهوری یک دوره ای است تصریح کرد: تجربه در کشور ثابت کرده ریاست جمهوری دو دوره ای است اما سیاست غیر قابل پیش بینی می باشد . برخی ها دلشان می خواهد آقای روحانی رئیس جمهوری یک دوره ای باشند و به اعتقاد من اگر رئیس جمهور در ماههای باقی مانده از مسئولیت اش کارهای مثبتی انجام ندهد این احتمال وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه رکود در کشور بسیار سنگین است و مردم با مشکلات اقتصادی جدی روبرو هستند که دولت باید هرچه سریعتر اقتصاد مقاومتی را اجرایی و عملیاتی کند و تنها راه خلاص شدن از مشکلات اقتصادی اقتصاد مقاومتی می باشد.