رسیدگی قاطعانه پرداخت حقوقهای غیر متعارف و عزل مدیران متخلف

گروه سیاسی- زهرا سعیدی مبارکه نماینده شهرستان مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به مسئولیت سنگین نمایندگی گفت: افتخار ما خدمت به مردم است و در حد توان درچهارچوب وظایف  جهت رفع مشکلات مردم و کمک به آنها فعال خواهم بود.

 

وی با اشاره به انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران  گفت: ما معتقدیم که در این زمینه باید شفاف سازی به معنای واقعی صورت گیرد و مردم بدانند که چه اتفاقی افتاده و در آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاکیدات روسای سه قوه برای پیگیری این مساله گفت: با توجه به اینکه روسای محترم سه قوه دستور دادند تاموضوع پرداخت های  سنگین بررسی و رسیدگی شود، در خواست ما این است که با جدیت اقدامات لازم صورت پذیرد.

سعیدی مبارکه بر حفظ حرمت مسئولین و مدیران مشغول بکار تاکید کرد و گفت: در این زمینه نباید طوری اقدام کرد تا این مساله به اعتماد و عدالت اجتماعی سایه بیافکند.

وی با تاکید بر رعایت حق و عدالت در این زمینه افزود: اگر کسی به تناسب کارش، حقوق کافی دریافت نمی کند، ظلم است و از طرف دیگر پرداخت حقوق چند ده میلیون تومانی هم، خلاف است و باید در هر زمینه حق را در نظر گرفت.

نماینده مبارکه در مجلس با اشاره به تذکر خود در صحن مجلس در همین راستا، تاکید کرد: مدیر متخلفی که حقوق غیرمتعارف  دریافت می کرده باید عزل شود و سهم اضافی به بیت المال استرداد یابد.

سعیدی مبارکه با اشاره به شاخص هایی نظیر تخصص، توانایی، توانمندی، مسئولیت پذیری، تسلط بر کار، وظیفه شناسی در پرداخت حقوق به افراد، گفت: قطعا حقوق یک فرد متخصص مثلا جراح قلب با یک کارمند اتاق عمل باید فرق داشته باشد ودر این زمینه هم باید عدالت و حق را در نظر گرفت تا به هیچ فردی اجحاف نشود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حقوقش گفت:  فیش  حقوق اینجانب در دوره نمایندگی با حقوق قبل چندان فرقی نکرده ضمن اینکه مسئولیتم بسیار سنگین تر شده است وجدای از آن دریافت روزانه چند صد پیام و تماس و دهها نامه پیگیری و زمان  فراوان می طلبد.

سعیدی مبارکه اضافه کرد: اینجانب از این ارتباط مردمی خرسند هستم و خود را خادم آنها می دانم. امید است در چهار سال نمایندگی خدمتگذار خوبی برای مردم حوزه انتخابیه و فردی تاثیر گذار در مجلس باشم تا در پیشگاه خداوند، آقا امام زمان (عج) و مردم سربلند بیرون بیایم.